Amerikiečiai peikia turbininius variklius

JAV leidinys „Consumer Reports“ atliko savarankiškus tyrimus ir priėjo prie išvados, kad turbininiai varikliai ne tokie ekonomiški nei to paties gamintojo ir tos pačios galios atmosferiniai.

Nedidelius turbininius variklius parduoti lengviau, nes vairuotojus patraukia maža jų apimtis. Vairuotojai viliasi, kad toks variklis bus ir ekonomiškas. Iš tiesų automobilio su turbininiu varikliu savininkui sutaupyti nepavyksta.

Pavyzdžiui, naujas „Ford“ variklis „EcoBoost“ kainuoja 795 doleriais brangiau nei senasis 2,5 l atmosferinis. Tačiau automobilis su „EcoBoost“ įsibėgėja lėčiau ir sunaudoja daugiau degalų nei jo konkurentai su įprastais atmosferiniais varikliais, tokiais kaip „Toyota Camry“, „Honda Accord“ ir „Nissan Altima“, rašoma leidinyje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Liutauras

Liutauras portretas
Ko tais aš abejoju tokiais specialistų tyrimais. O ir patys specialistai tai dažnai būna su kitu galu daryti...

as

as portretas
aisku kad beveik ta pati rija o traukia tai prasciau mazas .

x

x portretas
nz bet as tai tik uz turbo. turbininas jau traukia maximaliai nuo 1500-1700 apsisukimu. o atmosferinis max sukimo momenta pasiekia tik prie redline.
VISI KOMENTARAI 13
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių