Vaizdo žinutės praranda populiarumą

Vaizdo žinučių (MMS) paslauga tarp vartotojų praranda populiarumą, rodo mobiliųjų programų ir žaidimų portalo „GetJar" tyrimas. Maždaug 15 proc. vartotojų visame pasaulyje jau atsisakė MMS paslaugų ir nuotraukų persiuntimui bei susirašinėjimui įsidiegė mobiliąsias programas, tokias kaip „eBuddy", „Nimbuzz" ir kitas.

Tyrimo, kurio metu buvo apklausta daugiau nei 2 tūkst. vartotojų iš Didžiosios Britanijos ir JAV, rezultatai parodė, kad MMS paslauga per pastarąjį mėnesį naudojosi vos 44 proc. britų ir 36 proc. amerikiečių. Be to, tik maždaug trečdaliui britų, mėginusių nusiųsti MMS žinutę, tą pavyko sėkmingai padaryti.

„Vartotojai, naudojantys MMS, susiduria su daugybe konfigūravimo ir suderinamumo problemų. Todėl ryškėja nauja socialinės komunikacijos forma - mobiliosios bendravimo programos, kurios yra nemokamos ir, įdiegtos į telefoną, veikia patikimai bei patogiai, - sakė „GetJar" vadovas Ilja Laurs. - Stebėdamas dabartines tendencijas ir spartų mobiliųjų programų populiarėjimą drįsčiau prognozuoti, kad po 5 metų MMS paslaugos bus praktiškai nenaudojamos."

Ryšių reguliavimo tarnybos duomenimis, per šių metų pirmąjį ketvirtį Lietuvos vartotojai išsiuntė apie 1 mln. MMS žinučių. Tai yra maždaug 6 proc. mažiau nei per tą patį 2007 metų laikotarpį.

Tuo metu vartotojų, parsisiuntusių mobiliąsias bendravimo programas, sparčiai daugėja. Vien iš „GetJar" portalo per pastarąjį mėnesį šių programų buvo atsisiųsta apie 4 mln. kartų. Iš jų virš 100 tūkst. parsisiuntė Lietuvos vartotojai. Šis rodiklis beveik 30 kartų didesnis nei prieš dvejus metus.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių