Lietuviai pripažįsta stažuočių naudą, bet investuoti neskuba

Lietuvos studentai ir specialistai pripažįsta stažuočių naudą, tačiau investuoja į jas nenoriai, parodė įdarbinimo agentūros „East West Consulting" apklausa.

Pasak agentūros direktorės Kristinos Mečinskaitės, lietuviai darbo stažuočių galimybėmis domisi labai menkai - iš visų į agentūrą besikreipiančių klientų, tik apie 5 proc. domisi stažuotėmis.

„Greičiausiai tai lemia lietuvių nenoras investuoti į profesinės patirties tobulinimą, iškart negaunant aiškios materialios vertės", - teigia K. Mečinskaitė.

Lietuvoje klientus dažniausiai vilioja stažuočių programos Jungtinėse Amerikos Valstijose. Apklausos parodė, kad optimalus stažuočių laikas lietuviams - nuo 1 iki 6 mėnesių, tačiau nemažai respondentų ryžtųsi rinktis maksimalų stažuotės laikotarpį - nuo 12 iki 18 mėnesių.

Populiariausios stažuočių programos - verslo, vadybos, finansų, inžinerijos, informacinių technologijų srityse.

Anot K. Mečinskaitės, respondentai kaip vieną iš pagrindinių veiksnių, trukdančių vykti į stažuotes, paminėjo jų kainą. Įtakos apsisprendimui turi ir asmeniniai veiksniai - nenoras ilgam laikui skirtis su šeima, svetimos kultūros baimė, intensyvios studijos, darbas ar motyvacijos stoka.

 

„Scanpix" nuotr.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių