Daugėja skundų dėl nekokybiškų telefonų

Skundų dėl mobiliųjų telefonų kokybės kasmet sparčiai daugėja - 2007-aisiais per visus metus vartotojų teises ginančios institucijos sulaukė apie 700 skundų. Šiemet į vartotojų teisių gynėjus dėl nekokybiškų mobiliojo ryšio telefonų jau kreipėsi daugiau nei pusė tūkstančio Lietuvos gyventojų, rašo žurnalas „Veidas".

Pardavę nekokybiškus telefonų aparatus, dalis pardavėjų ima piktybiškai pažeidinėti vartotojų teises. Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos ryšių su visuomene vyriausiasis specialistas Kęstutis Stirbys prisiminė atvejį, kai pardavėjas klientui nurodė tris kartus taisyti telefoną ir tik tada, jei aparatas vėl sugestų, sakė jį pakeisiantis nauju.

„Jei įsigyta prekė sugenda, vartotojas turi teisę ją remontuoti, grąžinti pardavėjui ir atsiimti pinigus arba pakeisti į tokią pat naują prekę. Taigi sugedus telefonui vartotojas turi teisę reikalauti, kad jį pakeistų nauju. Ir geriausia į pardavėjus kreiptis raštu", - aiškino K.Stirbys.

Mobiliųjų telefonų salonų pardavėjai pastebi, kad klientai dažniausiai atneša taisyti slankiuosius „Nokia" ir „Samsung" telefonus, taip pat „Sony Ericson F500", turinčius gana nekokybišką klaviatūrą - plona ir neatspari klaviatūra dažnai skyla rašant žinutes.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių