Kaip įveikti energijos trūkumą?

Išgirdę nusiskundimus apie nuovargį medikai dažniausiai pataria vartoti sveiką ir subalansuotą maistą, daugiau judėti ir ilsėtis. Taip pat pataria organizmą pastiprinti vitaminais. Tačiau užsukus į vaistinę akys raibsta nuo pasirinkimo gausos. Kaip žinoti kuris iš tos gausybės yra geriausias?

Turbūt daug kam iškyla klausimas, ar vitaminai gali suteikti energijos. Iš tiesų vitaminai nėra tiesioginis energijos šaltinis, tačiau vitaminai yra fermentų, dalyvaujančių energijos gamyboje, pagalbinės medžiagos. Gaunamas tinkamas vitaminų kiekis užtikrina gerą bendrą savijautą ir sustiprina organizmą.

Kitos būtinos organizmui medžiagos yra amino rūgštys. Tai yra labai svarbios aktyvios medžiagos, padedančios gaminti energiją natūraliu būdu.

Trys svarbios amino rūgštys: metioninas, cholinas ir inozitolis, dalyvauja organizmo medžiagų apykaitoje, taip pat ir energijos gamyboje. Jos aktyvina vitaminų veiklą bei padeda pašalinti toksines medžiagas.

Kiekviena iš šių amino rūgščių turi ir savo specifinių funkcijų: Metioninas – labai svarbus normaliai medžiagų apykaitai ir augimui. Jis taip pat skatina plaukų augimą bei padeda apsaugoti nuo odos ir nagų pažeidimo.

Cholinas  - labai svarbus nervų funkcijai, padeda pagerinti atmintį.

Inozitolis – būtinas normaliai nervų, smegenų ir raumenų funkcijai. Jis taip pat padeda skaldyti riebalus, sumažina cholesterolio koncentraciją kraujyje bei padeda išvengti plaukų slinkimo.

Nors vitaminų komplekso sudėtis yra labai svarbi, vis dėlto nemažiau svarbi ir vaistinė vitaminų komplekso forma. Paprastai skysta vitaminų forma organizme yra pasisavinama geriau nei tabletės.
 



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių