Akistata su savimi: ar moterys jaučiasi gražios?

  • Teksto dydis:

Grožis yra labai subjektyvus ir tuo pačiu svarbus dalykas kiekvienai asmenybei. Moterys šiuo klausimu dažnai yra ypač jautrios ir kartais linkusios nuvertinti save. Tai parodo ir kompanijos „Dove“ atliktas tyrimas.

96 proc. moterų, apibūdindamos savo išvaidą, nesirenka žodžio graži – parodė tarptautinis prekės ženklo „Dove“ tyrimas. Atsižvelgdamas į pribloškiančius tyrimo rezultatus, „Dove“ pradeda kampaniją #ChooseBeautiful ("Renkuosi grožį"), kurios tikslas padrąsinti moteris pozityviau vertinti savo išvaizdą.

„Nors 96 proc. moterų, kalbėdamos apie savo išvaizdą, nevadina savęs gražiomis, 80 proc. jų pripažįsta, kad kiekviena moteris turi savyje kažką gražaus. Tiesa, tuo pat metu jos dažnai nepastebi savojo grožio“, – sakė „Dove“ prekės ženklo vadovė Julija Kravčenko (Julija Kravcenko). „Dove“ siekia įkvėpti ir padrąsinti moteris pažvelgti į savo grožį kitaip. Mes norime padėti moterims suprasti, kad jaustis gražiomis  – tai asmeninis apsisprendimas, kurį kasdien ir kiekviena gali pasirinkti pati“, – sako ji.

J. Krvačenko pastebi, kad vertindamos savo išvaizdą moterys dažnai būna pernelyg kritiškos ir netgi jaučia spaudimą atitikti nerealius šiuolaikinės visuomenės kuriamus grožio standartus. Kai šitai nepavyksta, tai ne tik verčia blogai jaustis, bet ir dar labiau didina nesaugumo jausmą. „Įgyvedindami kampaniją „Renkuosi grožį“, visų pirma norime paskatinti moteris pastebėti savo grožį ir dar kartą apgalboti tai, kaip jį vertiname. Ši kampanija – tai dalis mūsų įsipareigojimo kurti pasaulį, kuriame grožis yra ne nerimo, o pasitikėjimo savimi šaltinis“, – aiškino J. Kravčenko.

„Žinoma, yra ir moterų, kurios drąsiai jaučiasi ir vadina save gražiomis. Paprastai tokias moteris vertiname kaip pasitikinčias savimi, tačiau jų nėra daug. Deja, daugeliui šio pasitikėjimo pritrūksta, o viena iš to priežasčių  – nuolatinis savo išvaizdos lyginimas su kasdien matomais grožio „etalonais“, kuriuos dažnai patobulina kompiuterinės nuotraukų retušavimo programos. Toks lyginimas ne tik nepadrąsina, bet ir verčia jaustis nejaukiai dėl perdėto pasitikėjimo savimi“, – sakė psichologė Edita Kratulytė.

Šiai kampanijai taip pat sukurtas akis atveriantis vaizdo įrašas, nufilmuotas penkiose skirtingose pasaulio šalyse. „Tai atviras vaizdo įrašas, kuriame atskleidžiama, kaip moterys visame pasaulyje susiduria su sunkumu atrasti ir pažinti savo grožį. Fimuota medžiaga atskleidžia moterų požiūrį į save bei jų kasdienį gyvenimą ir įrodo, kai jaučiamės gražios – spinduliuojame džiaugsmą ir pasitikėjimą savimi“, – sakė J. Kravčenko.

Projekto metu skirtinguose pasaulio miestuose ties dviem įėjimais į prekybos centrus buvo iškabinami užrašai „Graži“ ir „Vidutiniška“. Užrašai pasirodė San Fransiske, Šanchajuje, Deli, Londone bei San Paule. Taip, visiškai atsitiktinės moterys atsidūrusios akistatoje su savęs vertinimu, buvo priverstos pasirinkti, pro kurias duris žengti į prekybos centrą – „Graži“ ar „Vidutiniška“.

Kokius sprendimus darė moterys ir kaip reagavo į tokį iššūkį, galite pasižiūrėti specialiai sukurtame vaizdo įraše.

O kurias duris rinktumėtės jūs?

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių