Miego sutrikimai: vaistažolės alternatyva migdomiesiems

Arbata panaikina kelias naktis trukusią nemigą.  O lengvas užkandis naudingas tiems, kurie pabunda naktimis jausdami alkį. Tereikia žinoti, kada ką vartoti.

Liaudies medicina byloja, jog prieš miegą suvalgius maisto produktų, kuriuose gausu angliavandenių ar vitamino B, kalcio bei magnio gaminasi specialus mikroelementų derinys, kuris jau po valandos padeda pasijusti snūduriuojančiu.

Užkąskite rupios duonos su salotomis, pasigardžiuokite virtomis bulvėmis, apšlakstytomis lazdynų ar graikinių riešutų aliejumi, desertui sukramsnokite bananą su datulėmis. Išgerkite šilto pieno su medumi bei sausainiais ir užmerkus akis tikrai nebereikės skaičiuoti avių. Ne itin kvapnu ir malonu, tačiau prieš miegą galite suvalgyti porą svogūnų galvučių. Nors atitinkami maisto produktų deriniai veikia migdomai, tačiau nepiktnaudžiaukite ir nevalgykite tiek, jog jaustumėtės slogiai.

Kad greičiau užmigtumėte, nedidelius vatos tamponus suvilgykite kvepalais ar odekolonu ir užsikimškite jais ausis, prikimškite pagalvę mėgstamais ir migdomai veikiančiais vaistažolių maišeliais. Į maišelius dėkite levandos, ramunėlės, citrinmedžio, šieno ar sausų apynių.

Prieš miegą išgerkite puodelį salierų sėklų arbatos. Receptas paprastas: du arbatinius šaukštelius grūstų sėklų užplikykite puodeliu verdančio vandens.  Nekenkia ir kryžiažiedžių arba valerijonų arbata. Užmigti padeda jonažolių tinktūra.

Greičiau užmigsite, jeigu prieš naktį atsipalaiduosite. Į vonią įlašinkite citrinmedžio žiedų, levandų, rožių eterinių aliejų arba įpilkite ramunėlių, katžolių, vaistinių melisų ir apynių arbatos. Prieš miegą išsiplaukite galvą su raudonėlio žolės nuoviru.


Šiame straipsnyje: miegasmiego sutrikimai

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių