- Kauno.diena.lt inf.
- Teksto dydis:
- Spausdinti
Šiuo pavojingu metų laikotarpiu, kuomet prieblanda tvyro kone visą parą, matomumas gatvėse ir keliuose itin prastas. Būtent todėl norint jaustis saugiau prevencinių priemonių imtis reikėtų ir patiems eismo dalyviams. Nors pasirūpinti šviesą atspindinčiomis priemonėmis gali kiekvienas, daugelis to nedaro, mat jiems atšvaitai tiesiog negražūs. Deja, bet mados tendencijos stipriai nurungia savisaugos svarbą.
Dėl šios opios problemos saugaus eismo kultūrą Lietuvoje propaguojantis projektas „Nebūk briedis“ susivienijo su dizainerių Ievos Ševiakovaitės ir Jolantos Rimkutės kuriamu prekės ženklu „LT identity“. Projekto „Nebūk briedis“ pagrindinis tikslas yra skleisti savisaugos būtinybę bei atšvaitą paversti neatsiejamu pėsčiojo palydovu. Džiugu, jog pagaliau realizuota ilgai brandinta idėja sukurti išskirtinę žymių Lietuvos menininkų šviesą atspindinčių priemonių liniją. Prekyboje pasirodžiusius atšvaitus siekiama pateikti kaip madingą aksesuarą, kurį kiekvienas galėtų išdidžiai nešioti ir dieną, ir naktį.
Išskirtinės „LT identity“ šviesą atspindinčios priemonės atitinka visus kokybės standartus ir Europos Sąjungos reikalavimą atspindžiui (EN13356). Kolekciją sudaro įvairaus dydžio ir formų subtilios koncepcijos atšvaitai.
Kaip ir visoje „LT identity“ kūryboje naujoje šviesą atspindinčių priemonių linijoje vyrauja patriotiškumo apraiškos – lietuviškasis Vytis, ąžuolo lapas ir liaudiškų motyvų ornamentai. Taip dizainerės siekė atkreipti dėmesį į kultūrinį tapatumą bei vieną iš pagrindinių socialinių problemų šalyje – atsakomybės už save trūkumą kelyje.
Didinti pėsčiųjų susidomėjimą išskirtiniais stilingais atšvaitais siekiama lauko reklamos plakatais, kurie jau pasirodė didžiuosiuose Lietuvos miestuose. Taigi jau dabar eismo dalyviai turi galimybę gatvėje ir kelyje jaustis saugiai bei atrodyti stilingai.
Unikalūs atšvaitai – didelis žingsis Lietuvos saugaus eismo kultūros plėtroje. Juk nors ir nuolat kalbama apie keliuose įvykstančias nelaimes ir gyvybę apsaugoti galinčius atšvaitus, eismo dalyviai vis tiek jų vengia.
Projektas „Nebūk briedis“ ir dizainerių tandemas „LT identity“ primena, jog Lietuvoje bene kiekvieną dieną įvyksta nelaimių kelyje, kurių dažna priežastis – atsakomybės už save trūkumas.
„Nebūk briedis! Būk stilingas, atsakingas, tvirtas kaip lietuviškas ąžuolas ir saugus kelyje!“, – ragina mados dizainerės I. Ševiakovaitė ir J. Rimkutė bei grafikos dizaineris Edvardas Kavarskas.
NAUJAUSI KOMENTARAI
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
-
Pavasario mados tendencija: provokacija drąsai ir išskirtinumui3
Individualumas, metalo spindesys, permatomi audiniai ir masyvūs siluetai – madingiausi įvaizdžiai šį pavasarį ir vasarą provokuos drąsai, ryškumui ir autentikai. Kaip pasirinkti aksesuarus, kokios spalvos ir audiniai karaliaus &scaro...
-
Pavasario mada – atraskite tris moteriškos pavasario mados tendencijas gaiviam garderobui1
Ar norite atnaujinti savo drabužių, avalynės arba aksesuarų kolekciją ir tinkamai pasiruošti pavasario sezonui? Tada čia sužinosite visą svarbiausią informaciją apie mados tendencijas. ...
-
Mada – menas ar komercija?12
Keldama tokį klausimą rizikuoju užsitraukti ilgalaikę ir neblėstančią viso mados pasaulio atstovų rūstybę ir pasmerkti save būti amžiams išmestai iš jų tarpo – kur dar net nespėjau patekti. Tačiau esu drąsus žmogus, kurį m...
-
Aktyvusis stilius: derinti tai, kas atrodo nesuderinama7
Kedai prie klasikinio kostiumo? O gal aukštakulniai prie sportinių šortų? Dar neseniai toks derinys būtų vertęs kilstelėti antakius, tačiau šiandien, dinamiškam gyvenimo būdui trinant ribas, griežtą aprangos kodą keičia ...
-
Dizainerės I. Kazakevičienės papuošalai: dialogas su medžiaga6
Galerijoje „Balta“ atidaroma išskirtinių Ingos Kazakevičienės papuošalų paroda „Funkcija ir forma“. ...
-
„Birkenstock“ – mados ir patogumo dermė
Šylantys orai natūraliai diktuoja pokyčius garderobe. Vienas svarbiausių naujo sezono atributų – universali ir patogi avalynė. Turint omenyje tai, kad ateinantis metų laikas vis daugiau lepins šiluma, svarbu įvertinti, kokios avalyn...
-
Sulaukusi 102-ejų mirė mados ikona I. Apfel
Šimtametė mados ikona Iris Apfel (Airis Apfel), kurios vizitine kortele buvo tapę akiniai, mirė sulaukusi 102 metų, rašoma jos „Instagram“ paskyroje. ...
-
Dizainerė B. Klimbytė: mano pasaulyje ilgą laiką nebuvo žodžio „minimalizmas“3
Diplomuota kostiumų dizainerė Benita Klimbytė šiuos metus pradėjo malonių iššūkių pareikalavusiu kūrybiniu projektu. Vakarinių drabužių srityje save atradusi kūrėja puošė vieną „Eurovizijos“ nacionalinės ...
-
Tatuiruočių meistro kursai. Mokymasis populiariausios pastarojo dešimtmečio profesijos13
„Kuo noriu tapti, kai užaugsiu?“ Tai klausimas, kuris visada išlieka aktualus, net kai jau esame suaugę. Mes ne visuomet klausome širdies, būna, kad dirbame ne ten, kur mūsų siela randa džiaugsmą. Dažnai profesiją renkamės n...
-
Jaukus įvaizdis: kai megztinis ne tik šildo, bet ir puošia
Oversize stiliaus siluetai, megztiniai, akį traukiančios tekstūros, patogi avalynė ir subtilūs aksesuarai – visa tai telpa į jaukų, namų šilumos įkvėptą įvaizdį. Lengvos, be pastangų sukurtos elegancijos įspūdį kuriantis cozy look...