Jubiliejinio sezono startų lauks ir Estija

Pasaulio ralio čempionato (WRC) dalyviams liko paskutinis etapas, o jau dėliojamas šių varžybų jubiliejinių 2022-ųjų kalendorius.

Pabaigtuvės – Italijoje

Paskutinis šį sezoną – 12-as – WRC etapas numatytas lapkričio 18–21 d. Italijoje.

Po 11 etapų bendros įskaitos lyderis – Sebastieno Ogier ir Julieno Ingrassia ekipažas (204 taškai). Arčiausiai prancūzų – britai Elfynas Evansas ir Scottas Martinas (187 tšk.), belgai Thierry Neuville'is ir Martijnas Wydaeghe'as (159 tšk.). Penktoje vietoje – estai Ottas Tanakas ir Martinas Jarveoja (128 tšk.).

Tarp 100 WRC-3 klasės lenktynininkų – Vladas Jurkevičius ir Aisvydas Paliukėnas (8 tšk., 39 vieta).

Lietuviai, važiavę "Škoda Fabia Rally2 evo", antrą WRC etapą Suomijoje užbaigė 40 vietoje (savo klasės – 18), o septintą etapą Estijoje – 19 pozicijoje (savo klasės – 6).

Kiti metai bus ypatingi – pažymėsime elitinio ralio 50-metį. Be to, bus istorinių pokyčių, kurie atvers naują šių lenktynių metraščio puslapį.

Varžysis Tartu apylinkėse

WRC etapas Estijoje įrašytas ir į 2022 m. lenktynių kalendoriaus projektą – ralis Tartu apylinkėse planuojamas kitąmet liepos 14–17 d.

Kitas sezonas turėtų prasidėti sausio 20–23 d. Monake, antrą etapą tikimasi surengti vasario 24–27 d. Švedijoje, trečiąjį – balandžio 21–24 d. Kroatijoje.

Po pertraukos WRC ekipažai susirinks Naujojoje Zelandijoje (rugsėjo 29–spalio 2 d.). Šioje šalyje ralio asai pirmą kartą varžėsi 1977-aisiais, o 2020 m. lenktynės buvo atšauktos dėl COVID-19 pandemijos.

2022 m. pabaigtuvės numatomos lapkričio 10–13 d. Japonijoje, kuri šiemet dėl koronaviruso protrūkių atsisakė WRC etapo.

Naujovė – "Rally1"

"Kiti metai bus ypatingi – pažymėsime elitinio ralio 50-metį. Be to, bus istorinių pokyčių, kurie atvers naują šių lenktynių metraščio puslapį, – sakė viena WRC direktorių Jona Siebel. – Pandemija buvo mus parklupdžiusi, tačiau pamažu stojamės ant kojų."

2022-ųjų naujovė – "Rally1" klasė (hibridiniai automobiliai – su 500 AG varikliais, mažiausiai 136 AG turės užtikrinti elektros energija).

Kai kurie lenktynininkai jau išbandė "Rally1" bolidus.

"Lenktyniauti – didelis iššūkis: visąlaik reikia galvoti apie energijos resursus – kada ją būtina taupyti, kada galima pasinaudoti maksimaliu galios potencialu. Nežinia, ar bus daug patenkintų šiais automobiliais", – kalbėjo pusiau hibridinį "Hyundai i20" ralio trasoje pavairavęs T.Neuville'is.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių