Istorinė akimirka: iš Vilniaus oro uosto išskrido nestandartinis krovinys

  • Teksto dydis:

Paskutinę žiemos dieną iš Vilniaus oro uosto išskrido nestandartinis krovinys, kurio vertė siekia pusę milijono eurų. Logistikos įmonė, šį krovinį užsienyje skraidinusi ne pirmą kartą, sudėtingą operaciją sutiko organizuoti ir Lietuvoje.

Šis istorinis krovinys – tai „General Financing team Pitlane“ komandos bolidas „Toyota Gazoo Racing Hilux“, kuriuo lenktynininkas Benediktas Vanagas Dakaro ralyje užėmė rekordinę 11 vietą, taip pat atsarginės automobilio detalės.

„Oro transportu techniką gabename ne pirmą kartą. Tai vienintelis būdas spėti į artėjančias varžybas. Esame skraidinę ne tik dabartinį mūsų bolidą, bet ir ankstesnį. Tiek anuomet, tiek dabar transportavimą patikėjome logistikos įmonei „Hoptrans“. Čia dirbantys specialistai pasiūlė pigiausią ir išmintingiausią transportavimo variantą, tad nuo seno labai jais pasitikime. Mums garbė, jog Lietuvoje yra tokių stiprių įmonių“ – komentavo B. Vanagas.

Toks skrydis bolidui – trečias. Pirmą sykį automobilis buvo skraidinamas iš gamyklos Pietų Afrikoje į Europą ir gabenamas pas naujuosius savininkus – „General Financing team Pitlane“. Antras skrydis vyko iš Limos (Dakaro ralio) į Olandiją, siekiant spėti į pirmąjį „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ etapą Karelijoje, na o šį kartą, pirmą kartą Lietuvos istorijoje, automobilis skraidinamas iš Vilniaus oro uosto į Dubajų, kuriame vyks antrasis Pasaulio taurės etapas.

B. Vanagas pasakoja, jog šių metų sezonas – itin įtemptas. Dakarą ir pirmąjį Pasaulio taurės etapą skyrė mėnuo, o tarp pirmų dviejų Pasaulio taurės etapų – vos 17 dienų. Turint omenyje, jog per šį laiką automobilis turi būti paruoštas skirtingoms varžybų sąlygoms (iš smėlio į sniegą ir atvirkščiai) ir atsirasti kitame žemyne, komanda privalėjo ieškoti alternatyvių logistikos būdų ir spėti į visas varžybas. Nors skraidinimas yra itin brangus (vienas toks skrydis komandai atsieina maždaug 20 tūks. Eur), tačiau tai vienintelis būdas sudalyvauti visuose Pasaulio taurės etapuose.

„Toyota Gazoo Racing Hilux“ skraidinimu pasirūpinusi įmonė „Hoptrans“ atskleidžia, jog gabenti stambiagabaričius krovinius nėra itin paprasta. Oro linijos kelia griežtus reikalavimus, kuriuos krovinys privalo atitikti. Vienas jų – dydis. Kadangi automobilio matmenys neatitiko standartų, automobilį teko „mažinti“: nuimti amortizatorius (po du kiekvienam ratui), galinius sparnus, ratus. Taip automobilio aukštis sumažėjo 30 cm, o ilgis – net 163 cm. Be to, saugumo sumetimais iš bolido degalų bako išsiurbtas ir visas kuras.

„General Financing team Pitlane“ yra vienintelė komanda iš Lietuvos, ketinanti dalyvauti visoje „FIA World Cup for Cross Country Bajas“ varžybų serijoje. Seriją sudaro 8 etapai, kurie vyks visus 2019-tusius metus. Antrasis etapas „Dubai International Baja“ organizuojamas kovo 7–9 dienomis Jungtiniuose Arabų Emyratuose, Dubajuje.

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Anonimas

Anonimas portretas
Vėl sikvanagio reklama

A....aaa sudas......

A....aaa   sudas...... portretas
pamaniau ,kad grybauskaite jau savo undarokus kraunasi is prezidenturos ir tepa slides.....issikrausto y svajoniu krasta ,pas issvajota princa su susikombinuotais milijardais,per dvi kadensijas,,...o cia kazkokia gelda ysimete skraidins uz juru mariu pasivazinet...

Jonas

Jonas portretas
Jokios čia garbės,kas suinteresuotas tas savo reikalus sprendžia patys,nebūtinai rašyti ,kas kur ką vežasi.Už savo pinigus turi teisę transportuoti savo krovinį ,bet kokį,bet kur.
VISI KOMENTARAI 4

Galerijos

Daugiau straipsnių