Geriausiojo titulo konkurso dalyviai sieks su „Toyota“

  • Teksto dydis:

Rugsėjo 12-ąją Klaipėdoje, kruizinių laivų terminale, startuoja tradicinis konkursas „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“, kuris bus jau keturioliktasis renginio istorijoje.

Konkurso antrojo turo varžytuvės rugsėjo 19-ąją vyks Kaune, Kačerginės „Nemuno žiedo“ trasoje, o paskutiniai kelialapiai į renginio finalą, rugsėjo 27d. pirmą kartą rengiamą Radviliškyje, bus išdalyti jo išvakarėse Vilniuje, Bukiškių autodrome.

Pirmadienį interneto portale www.delfi.lt paskelbus registracijos pradžią pasipylė klausimai – su kokiu automobiliu pretendentams į geriausiojo titulą praktinėse rungtyse teks įrodinėti savo meistriškumą?

Nors konkurso rengėjai – Lietuvos žurnalistų autoklubas – intrigą norėjo išlaikyti iki pirmojo etapo varžytuvių, atsižvelgiant į daugumos interesus nuspręsta to nebeslėpti.

„Konkurso automobilis - „Toyota“ - atskleidė paslaptį šio projekto kuratorius Valdas Valiukevičius. – Tai reiškia, jog visiems dalyviams, pasiryžusiems išbandyti jėgas atrankiniuose konkurso etapuose, Japonijos gamintojų atstovai pateiks vienodus, naujausius „Toyota Avensis“ ir „Toyota Auris“ automobilius“.

Tačiau finale gali praversti žinios ne tik apie naujausius, bet ir senesnius, šlovę jau pelniusius automobilius. Ir ne tik šio gamintojo.

„Džiaugiamės turėdami progą konkurso dalyvius supažindinti su naujausiais mūsų atstovaujamo prekės ženklo modeliais“, - sako UAB „Mototoja“ direktorius Edmundas Povilauskas.

Įmonės vadovas atkreipia dėmesį, jog naująjį „Avensis“ ženklina ne tik nauji, nors ir greičiausiai pastebimi LED žibintai su efektyvesnį apšvietimą užtikrinančiomis „Lightguide“ technologijomis bet ir svarbiausia naujovė - „Toyota Safety Sense“ saugumo įranga, kuri, vos „pamačiusi“ kliūtį prieš automobilį, iškart apie tai įspėjanti vairuotoją, o jei šis nesiima jokių veiksmų, visiškai sustabdo automobilį važiuojant iki 80 km/val.

Mažesnysis atnaujintas brolis „Auris” taip pat turi analogišką saugumo sistemą. Nuo šiol ir į „Auris“ montuojamas visiškai naujas 1,2 litro benzininis variklis su turbokompresoriumi, išvystantis 116 AG. Toks jėgos agregatas užtikrina 1,6 litro variklio pajėgumą ir dinamines savybes, tačiau yra gerokai ekonomiškesnis, 100 km kelio naudojantis tik 4,6 litro benzino.

Visas šias naujoves vieni pirmųjų pastebės ir praktiškai įvertins po savaitės prasidėsiančio konkurso „Geriausias Lietuvos vairuotojas 2015“ dalyviai.

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių