Lenktynininkas G. Šlepikas prieš ralį Druskininkuose: neperšokęs griovio, nesakyk op

  • Teksto dydis:

Druskininkų ir Elektrėnų apylinkėse vyks paskutinis septintasis Lietuvos ralio čempionato (LARČ) etapas „Rally Classic“ intriguoja dėl daugybės nežinomųjų kiekvienos klasės turnyrinėje čempionato lentelėje.

Įdomūs ralyje bus ir nauji greičio ruožai, ir paskutinis naktinis dopas.  Pastarajame per dieną sukaupta persvara gali labai greitai ištirpti ir visiškai sumaišyti sportininkų kortas. Šiame ralyje gauti taškai bus padauginami iš 1,5 koeficiento, todėl visų klasių lyderiai prieš šį etapą dar tikrai negali ramiai jaustis. Nežinomųjų labai daug, o autosporto savybė būti nenuspėjamu ypač padidina intrigą finale.

Šio sezono kulminacija – Elektrėnų ralis, kuris pasižymėjo intrigomis ir buvo visiškai neprognozuojamas. Manoma, kad viso sezono atomazga laukia būtent Druskininkuose, o finalas turėtų būti labai įdomus tiek patiems dalyviams, tiek visiems ralio sirgaliams.

LRČ2-N4 klasės lyderiai Gintautas Šlepikas ir Audrius Pivoras iš „MKtechnika – SlepikasMotorsport“ komandos artėjant Druskininkų ralio startui dar taip pat negali jaustis ramiai, nors artimiausius savo varžovus Alexander Gorelovą ir Igor Skuridiną lenkia gana solidžia, dvidešimties taškų persvara. „Neperšokęs griovio, nesakyk op“, – trumpai turnyrinės lentelės situaciją likus paskutiniam etapui apibrėžia Gintautas Šlepikas.

Už pirmą vietą etape skiriami 32 taškai, antrąją atitenka – 24, trečiąją – 20, ketvirąją – 16, o už likusias vietas skiriama – 13, 10, 7, 4, 2, 1 taškas. Visa tai paskutiniame etape dauginama iš 1,5 koeficiento. Taip pat už laimėtą paskutinį greičio ruožą papildomai galima gauti tris taškus. Antra ir trečia vietos vertinamos dviem ir vienu tašku. 

„Man nebūtina būti pirmam, užtektų finišuoti paskui rusą A. Gorelovą. Žinoma, rėmėjai, draugai, pažįstami ir fanai nori matyti mane priekyje, tačiau laikysiuosi atsargumo taktikos, važiuosiu saugiau, per daug nerizikuosiu“, – teigia G. Šlepikas.

„Į „Rally Classic“ atvažiuoju kaip sezono lyderis – tas tikrai duoda jaudulio, nes trasoje reikia mokėti neatsiplaiduoti. Žinojimas, kad nėra būtina nugalėti, šiek tiek išbalansuoja, nes nereikia atakuoti, o tą daryti esu įpratęs. Reikia tik saugiai atvažiuoti, pasirinkti saugų tempą, kurį ralyje nėra lengva apčiuopti. Mano karjeros metu yra buvę taip, kad važiuodamas pirmas ir prieš antrą ekipažą turėdamas apie pusantros minutės persvarą, per daug atsipalaidavau ir nebaigiau ralio. Važiavau taip atsipalaidavęs, kad šokant per tramplyną man pakėlė bolidą, išsigandau ir pilnai nuspaudžiau gazą. Nuo to laiko stengiuosi visuomet važiuoti savo tempu, nors kaip minėjau, Druskininkuose stengsiuosi laikyti atsargų tempą“, - pasakoja Gintautas.

„Rally Classic“ nuobodžiauti nebus kada: čia laukia nauji greičio ruožai ir link finišo vedantis paskutinis, naktinis dopas. „Naujų greičio ruožų visai nesureikšminu, nes visuomet važiuoju pagal stenogramą, klausydamas, ką man sako Audrius. Šiose apylinkėse vykstantis ralis visuomet pasižymi įdomiais, smėlingais, minkštais dopais, kuriuose įdomu važiuoti. Pabaigoje vyksiantis naktinis ruožas pridės daug intrigos ir jis tikrai gali sujaukti planus, todėl artėjant raliui surengėme kelias treniruotes. Jose važiavome standartiniu automobiliu ir tiesiog lavinome naktinę stenogramą. Lenktyniaujant naktį tas pats kelio ruožas lenktynininko akimis atrodo visai kitaip nei dieną. Jis turi pasikliauti šturmanu, kurio čia tikrai laukia labai daug darbo“, - sako G. Šlepikas.

G. Šlepikas 2016 metų sezone važiuoja naujuoju bolidu „Mitsubishi Lancer Evo X“, kuris atitinka europinius N4 klasės reikalavimus – Lietuvoje tai antra klasė (LRČ2) pagal automobilių galingumą. Šioje klasėje startuojantys bolidai gerokai atsilieka nuo stipriausios Lietuvoje LRČ1 įskaitos automobilių.

Pirmąjį sezoną keturiais ratais varomu automobiliu lenktyniaujantis Gintautas visuose etapuose finišavo pirmajame dešimtuke. Paskutiniuose etapuose  užėmė šeštą ir septintą vietas bendroje įskaitoje, o savo klasėje visuose keturiuose įvykusiuose raliuose - pergalės.

Sportininko ekipažas buvo diskvalifikuotas Talsio ralyje dėl išbyrėjusio bolido katalizatoriaus, tačiau net ir praradęs didelį taškų kiekį, jis – čempionato lyderis. Šią poziciją jis sieks išlaikyti ir Druskininkų ralyje. „Žinau, kad kaimynas iš Rusijos taip pat rimtai ruošiasi ir jis bus agresyviai nusiteikęs. Jis tikrai neleis lengvai kvėpuoti iki pat finišo. Vis gi, dar labai anksti viską skaičiuoti. Visi grybai ir uogos, surinktos sezono metu ir per Druskininkų ralį, bus suskaičiuotos kirtus finišo liniją“, - reziumuoja Gintautas.

Paskutinysis ralio etapas vyks spalio 15 dieną (šeštadienį).



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių