B. Vanagas sėkmingai pradėjo Pasaulio ralio maratono taurės etapą

  • Teksto dydis:

Italijoje tęsiasi penktasis pasaulio ralio maratonų taurės (FIA CCWC) varžybų "Italian Baja" lenktynių, kurį pradėjo 44 ekipažai, etapas.

Benediktas Vanagas išvakarėse duotą pažadą maksimaliai įdarbinti "Toytota Hilux" bolidą ir lenkti varžovus ištesėjo. Iš penkioliktos pozicijos antrajame "Italian Baja" lenktynių greičio ruože startavęs "General Financing - Autopaslauga by Pitlane" ekipažas 84,52 kilometro greičio ruožą įveikė per 1 valandą 2 minutes 17 sekundžių ir užėmė aštuntąją poziciją.

Nuo etapo nugalėtojo brazilo Reinaldo Varelos lietuvio ir šturmano lenko Sebastiano Rozwadowskio duetas atsiliko 2 minutėmis ir 14 sekundžių, o nuo šeštoje pozicijoje likusio Dakaro ralio čempiono Nassero Al-Attiayah iš Karato - 49 sekundėmis.

"Pagaliau turėjome ilgesnį greičio ruožą. Mokomės Šiaurės Italijos specifikos, su šturmanu pradedame rasti bendrą kalbą, po truputį kopiame į viršų - tokie ir yra mūsų pagrindiniai tikslai. Manau, kad už lyderius buvome net šiek tiek greitesni, tačiau turėjome du lenkimus, kapstomės iš tolimos starto pozicijos, kur mus pastatė organizatoriai," - antrąjį "Italian Baja" lenktynių greičio ruožą pakomentavo B. Vanagas.

Nepasisekė Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažui, kuris baigė lenktynes dar prologe. Šturmuojant brastą nuo hidrosmūgio sustojo visureigio variklis.

Toje pačioje vietoje kvapą išleido net keletos visureigių motorai, brastos sėkmingai nepavyko įveikti ir įspūdingai atrodančiam "Mercedes-benz Unimog" sunkvežimiui. Visiems ekipažams koją pakišo elektros ar variklio gedimai po maudynių upės vagoje.

"Nors į brastą įvažiavome sąlyginai negreitai, tačiau vandens vis tiek pateko ten, kur jo visai nereikia - per oro filtrą tiesiai į variklio degimo kamerą. Po minutės supratome, kad toliau jau niekur nebevažiuosime", - pasakojo V.Žala. Lenktynininkas įsitikinęs, kad nedidelis konstrukcinis patobulinimas leis ateityje tokių bėdų išvengti, tačiau šįkart ekipažui teko tenkintis vos keliais nuvažiuotais kilometrais.

"Trasa tikrai įdomi ir klastinga. Daug aštrių ir slidžių posūkių, kuriuose metėme ne vieną apvirtusi ar nuslydusį ekipažą. Apmaudu, kad koją pakišo brasta, bet gerai, kad trūkumai išlenda čia, Italijoje, o ne daugiadieniame maratone. Automobilis puikiai valdomas, bekelės ruože galėjome važiuoti tikrai greitai. Tolimesnius testus pratęsime jau Lietuvoje", - sakė S. Jurgelėnas.

Bendroje įskaitoje po antrojo greičio ruožo B. Vanagas užima aštuntą vietą ir lyderiu tapusiam brazilui Reinaldo Valerai pralaimi 2 minutes 50 sekundžių:

1. Reinaldo Varela (Brazilija), "Toyota"     1 val. 08 min. 51 sek.
2. Aleksandr Želudov (Rusija), "Toyota"           atsilieka 17 sek.
3. Vladimir Vasiljev (Rusija), "Toyota"                     31
4. Marcin Dąbrowski (Lenkija), "Toyota"                     37
5. Nasser Al-Attiyah (Kataras), "Mini"                      39
6. Boris Gadasin (Rusija), "G-Force",                       40
7. Miroslav Zapletal (Čekija), "Mitsubishi"               1:50
8. Benediktas Vanagas, "Toyota"                           2:50
9. Lorenzo Codeca (Italija), Suzuki"                      5:39
10.Massimo Biasion (Italija), Technosport"                6:01
  
Šeštadienį popiet lenktynininkai startuos trečiajame greičio ruože.

Šios lenktynės B. Vanagui - pirmosios po Dakaro ralyje patirtos riešo traumos.

 


Šiame straipsnyje: ralissportasBenediktas Vanagas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių