B. Vanagas pakvietė susirungti neįprastose hibridų varžybose

  • Teksto dydis:

Trečiadienį sostinėje įvyko Geriausio hibrido vairuotojo varžybos. Išbandyti jėgas ir pademonstruoti ne greitį, o ekonomiškumą vairuojant „Toyota“ hibridus pakvietė vienas žinomiausių šalies lenktynininkų, daugkartinis Dakaro ralio dalyvis Benediktas Vanagas ir oficiali „Toyota“ atstovybė Lietuvoje „Mototoja“.

 

Geriausią rezultatą pademonstravo dizainerė Dovilė Petrokaitė. Mergina džiaugėsi „susidraugavusi“ su hibridu, tačiau prisipažino, kad sėkmė nustebino ir ją pačią.

 

Toyota“ hibridų iššūkis vyko visą rugsėjo mėnesį. Atrankiniuose etapuose dalyvavo apie 40 vairuotojų iš daugiau nei 10 įmonių.

 

Nugalėtoją lėmė ne greitis, o ekonomiškumo ir efektyvumo rodikliai, kurie matuoti specialia „Toyota“ programėle. Jų metu geriausius hibridinio automobilio vairavimo įgūdžius pademonstravusių 15 įvairių įmonių atstovų pateko į trečiadienį vykusį finalinį renginį, kuriame pergalę iškovojo D.Petrokaitė iš įmonės „Pozityvus dizainas“.

„Smagu sudalyvauti tokiose neįprastose lenktynėse. Tiesą sakant, iki jų man net nebuvo tekę vairuoti hibrido, tik sėdėti šalia vairuotojo. Įspūdžiai patys geriausi, vairuojant ypač stebino tyla ir ramybė“, – potyriais dalinosi nugalėtoja.

Geriausią rezultatą D.Petrokaitei pavyko pasiekti su „Toyota C-HR Hybrid“ – 84 proc. laiko ji nuvažiavo vien elektros režimu, o vidutinės degalų sąnaudos siekė 2,4 l/ 100 km. Antrąją vietą užėmė Renata Matiekonienė iš įmonės „Laiko medis“. Jos rezultatas su „Toyota Auris Touring Sports Hybrid“ – 83 proc. laiko vien elektra ir degalų sąnaudos 2,4 l/ 100 km. Trečioji vieta atitieko Irmai Markevičienei iš „Golf development“. Su „Toyota C-HR“ 83 proc. laiko važiavo vien elektra ir pasiekė 2,5 l/ 100 km vidutines degalų sąnaudas.

Hibridų iššūkyje vairuotojus pakvietęs sudalyvauti B. Vanagas įsitikinęs, kad šios varžybos visiems buvo naudingos. Jos išsiskyrė tuo, kad čia, kaip ir gatvėje, buvo svarbiausia ne greitis, o vairavimo efektyvumas ir saugumas.

„Pastebėjau dėsningumą. Vairuodamas hibridą tampi harmoningesniu vairuotoju. Pradedi vertinti tylą, kurią pajunti pradėdamas judėti elektros variklių pagalba. Hibridas taip pat provokuoja važiuoti ekonomiškai. Taip ir atsidūriau šiose ekonomiškumo lenktynėse. Baziniai ekonomiškumo triukai aiškūs, tereikia kasdienio jų naudojimo, kad taptum geriausiu“, – sakė B. Vanagas.

Kaip teigia „Mototoja“ „Toyota“ pardavimų vadovas Gediminas Jekenta, pastarųjų kelių metų tendencijos aiškiai rodo, kad lietuviams hibridiniai automobiliai darosi vis įdomesni ir jie vis labiau įvertina jų privalumus.

„Augančią hibridų paklausą lemia tiek pasaulinės automobilių rinkos tendencijos, tiek vis labiau juntami tokių automobilių privalumai. Pastebime, jog hibridus pasirinkę žmonės vertina ekonomiškumą, tylų variklio darbą, kuris leidžia vairuoti ir ilsėtis vienu metu, taip pat ir ekologiškumo aspektą. Siekis pereiti prie aplinkai draugiškesnių sprendimų jaučiamas visose srityse, automobiliai taip pat ne išimtis. Tikiu, kad ši tendencija ateityje tik stiprės“, – sako jis.

Šių metų sausio-rugpjūčio mėnesiais „Toyota“ hibridinių modelių „Auris“, „Yaris“, „Prius“, „C-HR“ ir „RAV4“ pardavimai Lietuvoje pasiekė 805 automobilius arba beveik 50 proc. daugiau nei 2016 m. tuo pačiu laikotarpiu. Šiemet „Toyota“ hibridų lyderio pozicijoje užtikrintai „įsitaisė“ visureigis „Toyota RAV4“ – jo pardavimai per metus išaugo beveik 70 proc.

 

 

 

 

 

 



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių