Už puodų reklamą per koncertą - 10 tūkst. litų bauda

Konkurencijos taryba už klaidinančią reklamą nubaudė puodų gamintoją.  Konkurencijos taryba priėmė nutarimą dėl bendrovės „Zepter International" TV ir radijo kanaluose, prekybos centrų informaciniuose ekranuose ir dienraštyje skelbtos Laimos Vaikulės koncerto, praėjusiais metais vykusio Vilniuje, reklamos atitikties Reklamos įstatymo reikalavimams. Koncerto reklamą, kurioje buvo informacija apie renginio metu vyksiantį bendrovės platinamos produkcijos pristatymą, Konkurencijos taryba pripažino klaidinančia reklama. Už Reklamos įstatymo 5 straipsnio nuostatų pažeidimą reklamos davėjai - bendrovei „Zepter International" skirta 10 tūkst. litų bauda.

Pagal vartotojo skundą atlikus tyrimą nustatyta, kad renginio-koncerto „Zepter pristato Laimos Vaikulės šou" reklama buvo neišsami ir todėl galėjo suklaidinti reklamos vartotojus, norinčius aplankyti koncertą. Koncerto pradžios teko laukti dvi valandas, apie tai koncerto reklamoje nurodyta nebuvo. Renginys „Siemens" arenoje prasidėjo 18 val., tačiau Laimos Vaikulės koncertas - 20 val., kadangi iki dainininkės pasirodymo vyko „Zepter" produkcijos pristatymas ir buvo pasirašinėjamos produkcijos pirkimo-pardavimo sutartys. 

Siekiant, kad reklama neklaidintų vartotojų, joje turi būti nurodomos visos papildomos su renginiu susijusios sąlygos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių