Sprendžiama, ar Lietuvoje reikia riboti skrydžius

Lietuvos aviacijos institucijos turi pranešti Europos aviacijos agentūrai "Eurocontrol", kokiai zonai priskirtina šalies oro erdvė ir kokiomis sąlygomis joje gali vykti skrydžiai.

Oro eismo paslaugas teikiančios bendrovės "Oro navigacija" generalinis direktorius Algimantas Raščius BNS sakė, kad dėl apsisprendimo vyksta diskusijos su Civilinės aviacijos administracijos (CAA) atstovais.

"Briuseliui turime paskelbti, kokiai zonai priskirtina Lietuvos erdvė. Jeigu to nepadarysime, jie gali patys nuspręsti uždaryti Lietuvos oro erdvę", - sakė "Oro navigacijos" vadovas.

Anot jo, problemų kyla, nes nėra visai aišku, kuo remiantis būtų galima priimti sprendimą.

Europos Sąjungos (ES) transporto ministrai antradienį priėmė rezoliuciją, kuria rekomendavo oro erdvę skirstyti trejopai: tam tikrose teritorijose leisti skrydžius be apribojimų, leisti su tam tikromis sąlygomis ar drausti visiškai.

A.Raščiaus manymu, tikriausiai dėl to, kad sprendžia dėl savo oro erdvių statuso, iki 15 val. savo erdvės skrydžiams neatidaro Estija, Suomija, Didžioji Britanija.

Lietuvoje antradienį veikia tik tarptautinis Vilniaus oro uostas - jame kyla ir leidžiasi kai kurie reguliariųjų bei užsakomųjų skrydžių lėktuvai. Nors Lietuvos oro erdvė patenka į Islandijos ugnikalnio vulkaninių dulkių kontūrą, tačiau iki šiol jokių pažeidimų ant Vilniuje nutūpusių orlaivių nepastebėta.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių