Rinkėjų vilionės – internete

Prieš rinkimus iš TV ekranų tiek politiniai lyderiai, tiek smulkios partijų žuvys nėrė į internetą, rašo žurnalas „Veidas".

Populiarioje „YouTube" svetainėje savo TV kanalą įkūrusi Tėvynės sąjunga (TS) ten rodo viską, ką tik išmano: nuo oficialių kalbų iki reportažų iš pastarojo partijos dviračių žygio. „Internetas yra perspektyvi politinės reklamos erdvė", - mano TS narys Jurgis Razma.

Tuo metu Naujosios sąjungos (NS) lyderis aplinkos ministras Artūras Paulauskas „YouTube" tinklalapyje pasakoja apie krizę ir šildymo kainas. Jį taip pat galima išvysti specialiai rinkimams atidarytame partijos tinklaraštyje ir socialiniuose tinkluose „Facebook" bei „Frype".

Savo profilius „Frype" tinkle susikūrė ir Algirdas Monkevičius, švietimo ir mokslo ministras, bei Seimo narė Nijolė Steiblienė. „Netrukus visi mūsų partijos lyderiai turės asmenines interneto svetaines", - sakė NS narė N.Steiblienė.

Internete šiuo metu kaip niekad matomi liberalcentristai, vis aktyvesni ir socdemai, kurių šūkis netikėtai šmėsteli net „Gmail" elektroninio pašto vartotojams tikrinantis gautus laiškus.

Tautos prisikėlimo partijos lyderis Arūnas Valinskas irgi stengiasi neatsilikti - jis rašo interneto dienoraštį, pavadintą „Arūno Ger‘as".

„Didelės įtakos politikų susidomėjimui internetu turėjo reklamos per TV uždraudimas, - teigia viešųjų ryšių specialistas Liutauras Ulevičius. - Ieškoma kitų būdų reklamuotis, o internetas, kuriuo naudojasi pusė Lietuvos, tam idealiai tinka."



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių