Klaipėda neskuba atnaujinti geležinkelių

Klaipėdos valdžia raginama greičiau apsispręsti, ar reikalingos milijoninės investicijos į miesto stotis, nes europiniai pinigai gali nukeliauti kitiems geležinkelio projektams.
"Lietuvos žinios" rašo, kad visas uostamiesčio geležinkelio stočių pertvarkymas vertinamas 300 mln. litų.

Apie Klaipėdos geležinkelio stoties rekonstrukciją uostininkai kalba mažiausiai ketverius metus, bet prie pinigų priartėta tik šiemet, kai pagal "Lietuvos geležinkelių" paraišką paskirtas Europos Sąjungos (ES) finansavimas.

Daugelis Klaipėdos politikų į ilgametes diskusijas apie uosto poreikius ir esamą stočių būklę iki šiol mažai gilinosi. Informacijos stoka kelia abejonių dėl numatomo kirsti Girulių miško.

"Jau ketvirtą kartą miname savivaldybės slenkstį, prašydami pritarti poveikio aplinkai vertinimui, kad galėtume imtis techninio projekto. Miesto taryboje pritarimą turėjome gauti rugpjūčio 11 dieną, bet iki šiol nematome sprendimo. Nesutarimai dėl detalių, o ne esminiai. Todėl atvykome į Klaipėdą dar kartą pristatyti projekto, kad išgirstume pastabas", - sakė "Lietuvos geležinkelių" Plėtros departamento direktorius Virgilijus Jastremskas.

Jis su projektuotojais rugsėjo 1 dieną dalyvavo savivaldybės tarybos strateginės plėtros komiteto posėdyje ir išgirdo atsakymą, kad pastabos bus išdėstytos raštu.

Pietinėje miesto dalyje, Draugystės ir Rimkų stotyse, numatyta panaudoti tik trečdalį atnaujinimui numatytų lėšų. Ten darbai jau pradėti. O šiaurinėje, kurią sudaro Klaipėdos ir Pauosčio stotys, iki 2015 metų numatoma investuoti apie 200 mln. litų. Vasarą antroji projekto dalis užstrigo Klaipėdos savivaldybėje.


Šiame straipsnyje: Klaipėdos geležinkeliai

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių