Kaip politikai reklamuosis – neaišku

Likus pusantro mėnesio iki Seimo rinkimų, Vyriausiosios rinkimų komisijos pirmininkas Zenonas Vaigauskas sako, kad kol kas nėra aišku, kokios laidos bus kuriamos iš politinei reklamai numatytų 2 mln. litų.

Anot Z.Vaigausko, taip yra dėl to, kad politinės partijos neskuba Vyriausiajai rinkimų komisijai (VRK) pristatyti kandidatų į Seimą sąrašų. Nepaaiškėjus sąrašams esą negalima nuspręsti, kokiose laidose kokios politinės jėgos bus reklamuojamos ir kiek konkrečiai tam prireiks pinigų.

„Konkrečios sumos paaiškės vėliau. Eterio laikas bus padalintas partijoms proporcingai pagal tai, kiek kandidatų jos kelia," - sakė komisijos vadovas.

Z.Vaigauskas patvirtino, jog trečiadienį VRK vykusiame pasitarime radijo stočių atstovams pavyko apytikriai susitarti dėl principų, kaip jie tarpusavyje pasiskirstys radijo stotims tenkančius apie 460 tūkst. litų. Tačiau apytikslių šios sumos dalių, tenkančių kiekvienai radijo stočiai, Z.Vaigauskas neatskleidė. Jo teigimu, tai paaiškės visoms partijoms pristačius kandidatų sąrašus.

Dėl daugiau nei 1,5 mln. litų pasidalijimo tarpusavyje esą jau anksčiau susitarusios ir televizijos. Tačiau lieka neaišku, kokias laidas, skirtas politinei reklamai, ir kada jos transliuos.

VRK draudžia visiems viešosios informacijos rengėjams ir skleidėjams politinę reklamą skleisti neatlygintinai.

Kol kas Vyriausiajai rinkimų komisijai dokumentus su kandidatų sąrašais yra pateikusi tik Tėvynės sąjunga - Lietuvos krikščionys demokratai, tuo metu kitos politinės jėgos tai padaryti delsia.

Dokumentus partijos gali pristatyti iki rugsėjo 8-osios.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS" sutikimo draudžiama. 


NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių