Iš jūros bus keliamos laivų-skenduolių nuolaužos

Šią savaitę Klaipėdoje, prie Melragės molo, bus bandoma iškelti paskutiniąsias 1986 metais nuskendusio laivo "Rudolf Breitscheid" nuolaužas. Specialiai šiam darbui į uostamiestį iš Roterdamo atplaukia itin didelis jūrinis kranas, galintis pakelti iki 1500 tonų krovinius.

"Tikiuosi, trečias kartas nemeluos - dukart jau buvome išsikvietę kolegas iš Olandijos su jų galinguoju kranu, tačiau tiek 2006 metų rudenį, tiek pernai vasarą oro sąlygos neleido iškelti visų laivo nuolaužų", - sakė darbams vadovaujantis įmonės atstovas. Pasak jo, jūroje, maždaug 8-10 metrų gylyje, yra likusi "Rudolf Breitscheid" mašinų skyriaus dalis. Jos svoris - apie 1000 tonų, tačiau dėl smėlio sąnašų keliamas krovinys gali sverti ir 1500 tonų.

Jei oro sąlygos bus palankios, per dvi dienas tikimasi 1000 tonų sveriančias nuolaužas iškelti iš jūros dugno ir nugabenti į Klaipėdos uostą supjaustyti. Jei vėjas ir bangavimas darbus sutrukdytų, nuolaužų iškėlimas gali nusikelti dar metus.

"Rudolfo Breitscheido" nuolaužos yra paskutinės laivų-skenduolių liekanos prie Klaipėdos jūros vartų. Nuo 2005 metų iš laivybai pavojingo ruožo jau iškeltos 1954 metais nuskendusios baržos ir tanklaivio "Globe Assimi" liekanos.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių