Aludariai kaltinami Lietuvos vėliavos niekinimu

Nacionalinė vartotojų konfederacija (NVK) pasipiktino dėl šiuo metu vykdomos reklaminės kampanijos „Mes laimėsim", kurioje naudojamos į Lietuvos vėliavą panašios automobilių vėliavėlės.

Pasak konfederacijos, viena įmonė, skatinanti vartoti „Švyturio" alų, planuoja išdalyti 135 tūkst. į Lietuvos vėliavą panašių automobilių vėliavėlių, ant kurių spausdinamas verslo įmonės logotipas „Mes laimėsim".

Tokiu būdu dvi komercinės įmonės, organizuodamos bendrą projektą, naudoja valstybės simbolį savo verslo tikslams ir išniekina vėliavą, teigia NVK.

Pasak NVK viceprezidentės Alvitos Armanavičienės, „Lietuvos Respublikos vėliavos įstatyme yra nuostata, kad ant vėliavos neturi būti ženklų, kurie prieštarauja moralei ir viešajai tvarkai." Jos nuomone, ši nuostata yra „miglota" ir tuo naudodamiesi verslininkai bando pasipelnyti.

NVK jau kreipėsi į Valstybinę vartotojų tarnybą dėl paslėptos reklamos ir nesąžiningos komercinės veiklos.

Akcijos iniciatorė bendrovė „Švyturys - Utenos alus" konfederacijos kaltinimus laiko „absurdiškais". Anot bendrovės ryšių su visuomene atstovo Dainiaus Smailio, „Švyturys" ne prekiauja, bet dovanoja sirgalių atributiką sporto baruose ir kavinėse, kurios rodo tiesiogines transliacijas iš Pekino.

D.Smailio teigimu, „ant sirgalių vėliavėlių nėra jokio komercinio prekės logotipo, tik ženklas, kviečiantis sirgalius palaikyti komandą".

Tuo metu Heraldikos komisijos pirmininko Edmundo Antano Rimšos nuomone, vėliava negali būti naudojama kokių nors gaminių propagandai. „Būna išimčių, bet tada tai turi būti suderinta su keliomis institucijomis," - sako jis.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB „BNS" sutikimo draudžiama. 


NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių