Ispanijoje nulėkusio nuo bėgių traukinio mašinistas kalbėjosi telefonu

  • Teksto dydis:

Traukinio, kuriam nulėkus nuo bėgių Ispanijoje žuvo 79 žmonės, mašinistas avarijos metu, kai traukinys važiavo beveik dvigubai greičiau nei buvo leidžiama tame geležinkelio ruože, kalbėjosi telefonu su bendradarbiu, tyrėjai nurodė antradienį.

Dviejų traukinio duomenų registratorių tyrimas atskleidė, kad likus kelioms akimirkoms iki katastrofos traukinys važiavo 192 kilometrų per valandą greičiu, nurodė tyrimui vadovaujantis Galisijos aukštesnysis teismas.

"Likus kelioms sekundėms iki katastrofos buvo įjungti stabdžiai. Apskaičiuota, kad avarijos metu traukinys važiavo 153 kilometrų per valandą greičiu", - sakoma teismo pranešime.

Geležinkelio ruože Santjago de Kompostelos miesto pakraštyje, kur praeitą trečiadienį sudužo iš Madrido į Ferolą važiavęs traukinys, didžiausias leistinas greitis yra 80 kilometrų per valandą.

Tuo metu traukinio mašinistas kalbėjosi savo darbo telefonu su kitu valstybinės geležinkelių bendrovės "Renfe" darbuotoju ir avarijos akimirką tikriausiai tikrino žemėlapį, pridūrė teismas.

"Likus kelioms minutėms iki tol, kai traukinys nulėkė nuo bėgių, jis atsiliepė į skambutį darbo telefonu, kad išklausytų nurodymų dėl maršruto į Ferolį. Dėl to pokalbio turinio ir foninio triukšmo atrodo, kad mašinistas tikrino žemėlapį arba popierinį dokumentą", - sakoma pranešime.

Aštuonių vagonų traukinys nulėkė nuo bėgių geležinkelio posūkyje ir rėžėsi į betono sieną už maždaug keturių kilometrų nuo Santjago de Kompostelos miesto šiaurės vakarų Ispanijoje.

Tiriantysis teisėjas Luisas Alaezas (Luisas Alaesas) sekmadienį pateikė traukinio mašinistui Francisco Jose Garzonui Amo (Fransiskui Chosė Garsonui Amui) dėl 79 žmonių netyčinio nužudymo ir paleido jį, įpareigojęs reguliariai registruotis teisme bei neišvykti iš šalies.

52 metų F.J.Garzonas Amo sekmadienį per teismo posėdį pripažino, kad jo dėmesys buvo "sutrikdytas", pranešė Ispanijos žiniasklaida.

Keli laikraščiai rašė, jog mašinistas sakė teisėjui, avarijos metu manęs, kad traukinys važiuoja kitu geležinkelio ruožu.

"Jis buvo įsitikinęs, kad yra kitame geležinkelio ruože, o kai pradėjo lėtinti, buvo jau per vėlu suvaldyti traukinį", - nurodė dienraštis "El Pais".

F.J.Garzonas Amo buvo perspėtas mažinti greitį, likus keturiems kilometrams iki vietos, kur įvyko nelaimė, praeitą savaitę sakė valstybinės geležinkelių priežiūros bendrovės "Adif" vadovas.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių