Teismas: vokiečių žurnalas „Focus“ neįžeidė graikų

Graikijos teismas išteisino šešis vokiečių žurnalistus dėl 2010 metais savaitiniame žurnale „Focus“ paskelbto straipsnio, kuriame graikai buvo vadinami euro zonos „sukčiais“, antradienį sakė šaltinis teismų sistemoje.

Trijų teisėjų komisija nusprendė, kad atsakovai neįžeidė šalies, nes straipsnyje buvo minimi graikų politikų veiksmai.

2010-ųjų vasarį „Focus“ viršelyje publikavo Milo Veneros - vienos garsiausių senovės Graikijos skulptūrų - atvaizdą su iškeltu viduriniu pirštu.

Pagrindinis to numerio straipsnis buvo pavadintas „Sukčiai euro šeimoje“ - turint omenyje Graikijos socialistų vyriausybės pripažinimą, kad jos pirmtakai konservatoriai buvo nusiuntę į Briuselį neteisingą biudžeto statistiką.

Tada šeši graikų advokatai ėmėsi teisinių veiksmų prieš šį žurnalą.

Minimas „Focus“ straipsnis sukėlė pasipiktinimą Graikijoje, kur vis dar gyvi atsiminimai apie brutalią nacių Vokietijos okupaciją Antrojo pasaulinio karo metais.


Šiame straipsnyje: Graikijaeuro krizė

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių