Savųjų kirtis: viena Rusijos televizija išpeikė V.Putino valdymą

  • Teksto dydis:

Per vieną Rusijos televizijos kanalą rodant vakaro naujienas, staiga buvo parodytas siužetas apie Rusijos prezidento Vladimiro Putino padarytas blogybes; spėjama, jog tai padarė kažkuris nepatenkintas kanalo darbuotojas.

Liepos 31 dieną draugiško Čeliabinsko valdžiai ir sričiai televizijos kanalo "Vostočnyj Ekspres" eteryje įvyko netikėtas įvykis. Naujienų laidoje rodant siužetą apie naujus tomografus Čeliabinsko ligoninėje staiga imta rodyti dokumentinė kronika apie V.Putino valdymą.

Plataus atgarsio šis įvykis susilaukė tik šią savaitę, kai laidos vaizdo įrašas buvo įdėtas tinkle YouTube.

Pasak tinklalapio znak.com, į eterį V.Putino valdymo kroniką paleidęs režisierius, nesutariantis su vadovybe.

Tuo tarpu "Gruzia Online" tvirtina, kad Čeliabinske transliuota medžiaga buvo paimta iš rusų kalba transliuojančio Gruzijos televizijos kanalo TV PIK.

"Putino epocha - ji atnešė Rusijai visų tarptautinių žmogaus teisių gynimo organizacijų kritiką. Nužudyti žurnalistai Ana Politkovskaja ir Natalja Estemirova. Žuvo teisininkas Sergejus Magnitskis. Už grotų atsidūrė verslininkas Michailas Chodorkovskis. Valdant Vladimirui Vladimirovičiui žodžio laisvė, susirinkimų laisvė, laisvė apskritai - primygtinai nesveikintinos. Korupcija Putino laikmečiu pasiekė neįtikėtiną mastą. Šiandien Rusija pagal kyšininkavimo lygį - greta Ugandos ir Togo", - sakyta transliuotame siužete.

"Vostočnyj Ekspres" vadovas Valerijus Šagijevas Čeliabinsko regione vadovavo 2012 metais V.Putino rėmėjų grupei per prezidento rinkimų kampaniją.
V.Šagijevas neplanuotą įsikišimą naujienų laidoje pavadino "chuliganizmo aktu" ir žadėjo atleisti už laidą atsakingą režisierių.

Kaip rašoma portalo "Delovoi Kvartal" tinklalapyje chel.dkvartal.ru, minėtas siužetas eteryje buvo rodomas ilgiau kaip dvi minutes, kol kanalo vadovybei pavyko nutraukti transliaciją. Kadangi naujienų laida buvo visiškai nutraukta ir vietoj jos paleista reklama, o vėliau imta rodyti archyvinė programa, matyt, "Vostočnyj Ekspres" vadovus buvo apėmusi panika.



NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių