Murdochas atsistatydino iš britų laikraščių valdybų

Žiniasklaidos magnatas Rupertas Murdochas kaip direktorius atsistatydino iš virtinės „News Corp.“ valdybų, prižiūrinčių Didžiojoje Britanijoje jo leidžiamus laikraščius, šeštadienį patvirtino atstovė, kuri pridūrė, kad jis taip pat pasitraukė iš kai kurių kompanijos padalinių valdybų Jungtinėse Valstijose.

R.Murdochas per praėjusią savaitę pasitraukė iš „NI Group“, „Times Newspaper Holdings“ ir „News Corp. Investments“ Jungtinėje Karalystėje direktorių postų, sakė „News Corp.“ britiškojo padalinio „News International“ atstovė Daisy Dunlop.

Minėtos kompanijos prižiūri laikraščius „The Sun“, „The Times“ ir „The Sunday Times“.Kol kas neaišku, iš kurių „News Corp.“ valdybų jis pasitraukė Jungtinėse Valstijose.„News International“ stengėsi nesureikšminti atsistatydinimų ir savo pareiškime nurodo: „Tai nieko daugiau nei korporacijos tvarkymosi treniruotė prieš kompanijos skilimą“.

„News Corp.“ birželio 28 dieną paskelbė, kad atskirs savo leidybos verslą, kuris apima ir „The Wall Street Journal“, nuo daug pelningesnio žiniasklaidos ir pramogų verslo, suformuojant dvi atskiras kompanijas.

Pagal siūlomus pakeitimus 81 metų R.Murdochas vadovaus abiem kompanijoms, bet vykdomasis vadovas bus tik žiniasklaidos ir pramogų kompanijoje.

Šeštadienio pranešimas rodytų, kad R.Murdochas atsiriboja nuo savo britiškų laikraščių interesų, kuriuos iki pamatų sukrėtė įsilaužimo į mobiliųjų telefonų balso paštą skandalas.


Šiame straipsnyje: Rupertas Murdochas

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių