„Kering“ grynasis pelnas pašoko daugiau kaip dešimt kartų

  • Teksto dydis:

Garsius mados prekės ženklus valdanti Prancūzijos kontroliuojančioji įmonė „Kering“, anksčiau žinoma pavadinimu PPR, 2014 metais padidino grynąjį pelną daugiau kaip dešimt kartų – nuo 49,6 mln. eurų metais anksčiau iki 528,9 mln. eurų.

Įplaukos išaugo 4 proc. – nuo 9,656 mlrd. eurų 2013 metais iki 10,037 mlrd. eurų, bet buvo mažesnės nei analitikų prognozuoti vidutiniškai 10,05 mlrd. eurų.

Finansiniai rodikliai pagerėjo visų pirma dėl gerų nedidelių ženklų, įskaitant „Bottega Veneta“ ir „Yves Saint Laurent“, rezultatų, tuo tarpu pirmaujančių grupės ženklų – „Gucci“ ir „Puma“ – rodikliai tebebuvo silpni, rašoma įmonės pranešime.

„Gucci“ pardavimai pernai sumažėjo 1,1 proc. iki 3,5 mlrd. eurų.

„Puma“ įplaukos padidėjo 3,4 proc. iki 2,99 mlrd. eurų, tačiau šios įmonės veiklos pelnas sumažėjo trečdaliu. „Kering“ valdo 86 proc. „Puma“ akcijų.

„Bottega Veneta“ pardavimai pernai išaugo 11,3 proc., o „Yves Saint Laurent“ – 27 procentais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių