„Juodąjį penktadienį“ prekybos centro atidarymo laukė 2,5 tūkst. žmonių

  • Teksto dydis:

Minesotoje esantis didžiausias JAV prekybos centras „Mall of America“ pranešė, kad „Juodąjį penktadienį“ parduotuvės atidarymo 5 valandą ryto laukė 2,5 tūkst. žmonių, dalis kurių prie durų budėjo nuo ketvirtadienio vakaro.

Pasak prekybos centro vadovės plėtrai Jill Renslow (Džil Renslou), tokios parduotuvės kaip „Nordstrom“, „Macy's“ ir „Best Buy“ buvo sausakimšos. Labiausiai pirkėjų dėmesį traukė balsu valdomi prietaisai – tokie kaip išmanioji garso kolonėlė „Amazon Echo“, nostalgiją keliantys žaislai, drabužiai ir avalynė.

Kaip ir kiti prekybos centrai „Mall of America“ bando konkuruoti su internetinės prekybos svetainėmis, viliodamas pirkėjus moderniomis naujovėmis. Nuo šiol pirkėjai gali rezervuoti geriausias automobilių parkavimo vietas dar prieš išvykdami į prekybos centrą, pasinaudodami specialia programėle.

Be to, dabar daugiau nei 60 iš virš 500 prekybos centro parduotuvių siūlo savo klientams užsisakyti prekes internetu ir atsiimti jas pačiose parduotuvėse, sakė J. Renslow, pasak kurios, tai yra didelė permaina, lyginant su praėjusiais metais.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Vilija

Vilija portretas
Ten juodasis penktadienis, o pas mus tik 50 pilkų atspalvių...
VISI KOMENTARAI 1

Galerijos

Daugiau straipsnių