Indonezijoje sudužus lėktuvui likusių gyvų žmonių kol kas nerasta

Gelbėtojų grupė, atvykusi į maždaug 50 žmonių skraidinusio Rusijos lėktuvo sudužimo vietą ant vieno Indonezijos ugnikalnio šlaito, kol kas nerado nei vieno gyvo likusio žmogaus, ketvirtadienį pranešė vienas pareigūnas.

„Neradome gyvų likusių žmonių“, - paieškų ir gelbėjimo grupės atstovas Gagahas Prakoso sakė Indonezijos televizijai „Metro TV“.

Rastos nuolaužos


Rusijos gamybos keleivinis laineris „Suchoj Superjet“, kuris trečiadienį dingo Indonezijoje, skraidindamas apie 50 žmonių, ketvirtadienį buvo rastas sudužęs, pranešė gelbėjimo tarnybos vadovas.

„Suchoj“ ką tik rastas, - sakė sostinės Džakartos gelbėjimo tarnybos vadovas Ketutas Parwa, kuris koordinavo paiešką. - Iš sraigtasparnio buvo pastebėtos nuolaužos, patvirtinta, kad jos - „Suchoj“.

Kitas pareigūnas pranešė, kad lėktuvo nuolaužos buvo pastebėtos iš kariškių sraigtasparnio.

„Iš oro pilotas pastebėjo lėktuvo fragmentus ir pastebėjo “Suchoj„ logotipą, - spaudos konferencijoje pranešė nacionalinės paieškos ir gelbėjimo tarnybos vadovas Daryatmo. - Fragmentus pastebėjome ties tomis koordinatėmis, kur praradome ryšį su lėktuvu“.

Karinės oro pajėgų bazės atstovas Ali Umri Lubisas sakė, kad nuolaužos buvo pastebėtos Sicheruko vietovėje netoli Salako kalno ir Bogoro miesto Vakarų Javos provincijoje.

Lėktuvas buvo į pietus nuo Džakartos, kai dingo iš radiolokatorių ekranų. Tai įvyko 50 minučių po to, kai jis pakilo trumpam parodomajam skrydžiui.

Trečiadienį vakare jo paieškos, kurioms trukdė prastos oro sąlygos, buvo nesėkmingos, bet ketvirtadienį sraigtasparniai ir 40 gelbėtojų komanda jas suintensyvino.

Lėktuvas, kuris buvo pakilęs demonstraciniam skrydžiui potencialiems pirkėjams ir žurnalistams, rėžėsi į statų neaktyvaus ugnikalnio skardį. Žuvo visi 47 jame buvę žmonės.

Aukų artimieji, kurių daugelis praleido ilgą bemiegę naktį oro uoste, išgirdę šias naujienas pratrūko verkti. Kiti, vis dar negalėdami patikėti tuo, ką išgirdo, apatiškai žvelgė priešais save.

„Iš to, ką matėme, atrodo, kad tai buvo absoliutūs nuostoliai“, - vietos televizijai parodžius pirmuosius reportažus sakė Daryatmo.

„Suchoj Superjet-100“ yra pirmasis naujas Rusijos keleivinis lėktuvas po Sovietų Sąjungos žlugimo prieš du dešimtmečius. Indonezijoje sudužusio lėktuvo nuolaužos yra išsimėčiusios stačiame šlaite netoli Salako kalno viršūnės. Kalnas yra 50 km į pietvakarius nuo Džakartos. Pro tankias medžių lajas buvo galima įžiūrėti kompanijos mėlynos ir baltos spalvų logotipą.

Katastrofos vieta sunkiai pasiekiama, ir tai trukdys išgabenti palaikus, sakė Gagahas Prakoso, kuris pridūrė, kad žuvusiuosius teks virvėmis ir tinklais kelti į ore kabantį sraigtasparnį.

Lėktuvas trečiadienį 14 val. vietos (10 val. Lietuvos) laiku pakilo iš Džakartos rytuose esančio Halimo Perdanakusumos oro uosto, kuriuo naudojasi kai kurios komercinės oro bendrovės ir kariškiai.

21 minutė po pakilimo įgula paprašė leidimo nusileisti iš 3 tūkst. m į 1,8 tūkst. m aukštį, sakė Daryatmo. Iš karto po to lėktuvas dingo iš radiolokatorių ekranų.

Neaišku, kodėl rusų pilotas ir antrasis pilotas paprašė leidimo nusileisti į mažesnį aukštį, kai lėktuvas buvo taip arti prie 2,2 tūkst. m aukščio kalno, ir ar toks leidimas buvo duotas.

Pilotų ir skrydžių kontrolierių pokalbių įrašus dabar nagrinėja tyrimą atliekantys pareigūnai, sakė Nacionalinės transporto saugumo komisijos vadovas Tatangas Kurniadi.

41 metų Juanda, gyvenantis kaime netoli Salako kalno, pasakojo, kad lesino savo vištas, kai virš galvos išgirdo lėktuvo griausmą. Pasak jo, lėktuvas „skrido svyruodamas kiek žemiau nei kalno viršūnė“.

„Jis dar buvo gerokai virš medžių, bet krypo tai į kairę, tai į dešinę, o tada dingo, - telefonu pasakojo Juanda. - Išgirdau tarsi fejerverkų garsą, bet jo jau nebemačiau“.

Paieškos ir gelbėjimo operacijoje ketvirtadienį dalyvavo daugiau kaip tūkstantis žmonių, tarp jų - kariai ir policininkai. Galiausiai nuolaužos buvo pastebėtos iš paieškoje dalyvavusių sraigtasparnių.

„Jie matė aiškiai, - sakė Prakoso. - Nėra jokių keleivių (gyvybės) ženklų ... Dabar bandome labiau priartėti prie nuolaužų, bet jas galima pasiekti tik pėsčiomis“.

Vėliau jis nurodė, kad gelbėjimo operacija buvo atidėta iki penktadienio, jeigu orai nepagerės iki sutemstant.

Indonezijos prezidentas Susilo Bambangas Yudhoyono sakė žurnalistams, kad „per šią gelbėjimo operaciją turi būti dedamos visos pastangos..., o pirmiausiai privalu gelbėti gyvus likusius žmones, jeigu tokių esama“.

„Suchoj Superjet-100“, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su partneriais Vakaruose, buvo laikomas Rusijos galimybe atgauti pozicijas tarptautinėje keleivinių lėktuvų rinkoje.

Jo pristatymo kampanijos „Welcome Asia!“, kuri taip pat vyko Pakistane, Mianmare ir Kazachstane, tikslas buvo užsitikrinti paramą.

Sunaryo iš kompanijos „PT. Trimarga Rekatama“, kuri padėjo organizuoti trečiadienio renginį, sakė, kad lėktuve buvo 47 žmonės, daugelis jų - potencialūs pirkėjai ir žurnalistai. Tarp jų buvo aštuoni rusai iš „Suchoj“ kompanijų ir 37 indoneziečiai.

„Suchoj Superjet-100“, kuriame gali būti nuo 75 iki 95 vietų keleiviams, buvo reklamuojamas kaip konkurentas panašiems Brazilijos „Embraer SA“ ir Kanados „Bombardier Inc.“ lėktuvams.

Pirmieji komerciniai jo skrydžiai buvo surengti pernai.

Jau buvo surinkta maždaug 170 užsakymų šiems palyginti pigiems - maždaug 35 mln. dolerių kainuojantiems - lėktuvams. Didžiuliame salyne įsikūrusi Indonezija, kurioje gyvena 240 mln. žmonių ir sparčiai auga vidurinioji klasė, buvo viena didžiausių potencialių pirkėjų.

Gelbėtojų grupė, atvykusi į maždaug 50 žmonių skraidinusio Rusijos lėktuvo sudužimo vietą ant vieno Indonezijos ugnikalnio šlaito, kol kas nerado nei vieno gyvo likusio žmogaus, ketvirtadienį pranešė vienas pareigūnas.

„Neradome gyvų likusių žmonių“, - paieškų ir gelbėjimo grupės atstovas Gagahas Prakoso sakė Indonezijos televizijai „Metro TV“.

Rastos nuolaužos


Rusijos gamybos keleivinis laineris „Suchoj Superjet“, kuris trečiadienį dingo Indonezijoje, skraidindamas apie 50 žmonių, ketvirtadienį buvo rastas sudužęs, pranešė gelbėjimo tarnybos vadovas.

„Suchoj“ ką tik rastas, - sakė sostinės Džakartos gelbėjimo tarnybos vadovas Ketutas Parwa, kuris koordinavo paiešką. - Iš sraigtasparnio buvo pastebėtos nuolaužos, patvirtinta, kad jos - „Suchoj“.

Kitas pareigūnas pranešė, kad lėktuvo nuolaužos buvo pastebėtos iš kariškių sraigtasparnio.

„Iš oro pilotas pastebėjo lėktuvo fragmentus ir pastebėjo “Suchoj„ logotipą, - spaudos konferencijoje pranešė nacionalinės paieškos ir gelbėjimo tarnybos vadovas Daryatmo. - Fragmentus pastebėjome ties tomis koordinatėmis, kur praradome ryšį su lėktuvu“.

Karinės oro pajėgų bazės atstovas Ali Umri Lubisas sakė, kad nuolaužos buvo pastebėtos Sicheruko vietovėje netoli Salako kalno ir Bogoro miesto Vakarų Javos provincijoje.

Lėktuvas buvo į pietus nuo Džakartos, kai dingo iš radiolokatorių ekranų. Tai įvyko 50 minučių po to, kai jis pakilo trumpam parodomajam skrydžiui.

Trečiadienį vakare jo paieškos, kurioms trukdė prastos oro sąlygos, buvo nesėkmingos, bet ketvirtadienį sraigtasparniai ir 40 gelbėtojų komanda jas suintensyvino.

Lėktuvas, kuris buvo pakilęs demonstraciniam skrydžiui potencialiems pirkėjams ir žurnalistams, rėžėsi į statų neaktyvaus ugnikalnio skardį. Žuvo visi 47 jame buvę žmonės.

Aukų artimieji, kurių daugelis praleido ilgą bemiegę naktį oro uoste, išgirdę šias naujienas pratrūko verkti. Kiti, vis dar negalėdami patikėti tuo, ką išgirdo, apatiškai žvelgė priešais save.

„Iš to, ką matėme, atrodo, kad tai buvo absoliutūs nuostoliai“, - vietos televizijai parodžius pirmuosius reportažus sakė Daryatmo.

„Suchoj Superjet-100“ yra pirmasis naujas Rusijos keleivinis lėktuvas po Sovietų Sąjungos žlugimo prieš du dešimtmečius. Indonezijoje sudužusio lėktuvo nuolaužos yra išsimėčiusios stačiame šlaite netoli Salako kalno viršūnės. Kalnas yra 50 km į pietvakarius nuo Džakartos. Pro tankias medžių lajas buvo galima įžiūrėti kompanijos mėlynos ir baltos spalvų logotipą.

Katastrofos vieta sunkiai pasiekiama, ir tai trukdys išgabenti palaikus, sakė Gagahas Prakoso, kuris pridūrė, kad žuvusiuosius teks virvėmis ir tinklais kelti į ore kabantį sraigtasparnį.

Lėktuvas trečiadienį 14 val. vietos (10 val. Lietuvos) laiku pakilo iš Džakartos rytuose esančio Halimo Perdanakusumos oro uosto, kuriuo naudojasi kai kurios komercinės oro bendrovės ir kariškiai.

21 minutė po pakilimo įgula paprašė leidimo nusileisti iš 3 tūkst. m į 1,8 tūkst. m aukštį, sakė Daryatmo. Iš karto po to lėktuvas dingo iš radiolokatorių ekranų.

Neaišku, kodėl rusų pilotas ir antrasis pilotas paprašė leidimo nusileisti į mažesnį aukštį, kai lėktuvas buvo taip arti prie 2,2 tūkst. m aukščio kalno, ir ar toks leidimas buvo duotas.

Pilotų ir skrydžių kontrolierių pokalbių įrašus dabar nagrinėja tyrimą atliekantys pareigūnai, sakė Nacionalinės transporto saugumo komisijos vadovas Tatangas Kurniadi.

41 metų Juanda, gyvenantis kaime netoli Salako kalno, pasakojo, kad lesino savo vištas, kai virš galvos išgirdo lėktuvo griausmą. Pasak jo, lėktuvas „skrido svyruodamas kiek žemiau nei kalno viršūnė“.

„Jis dar buvo gerokai virš medžių, bet krypo tai į kairę, tai į dešinę, o tada dingo, - telefonu pasakojo Juanda. - Išgirdau tarsi fejerverkų garsą, bet jo jau nebemačiau“.

Paieškos ir gelbėjimo operacijoje ketvirtadienį dalyvavo daugiau kaip tūkstantis žmonių, tarp jų - kariai ir policininkai. Galiausiai nuolaužos buvo pastebėtos iš paieškoje dalyvavusių sraigtasparnių.

„Jie matė aiškiai, - sakė Prakoso. - Nėra jokių keleivių (gyvybės) ženklų ... Dabar bandome labiau priartėti prie nuolaužų, bet jas galima pasiekti tik pėsčiomis“.

Vėliau jis nurodė, kad gelbėjimo operacija buvo atidėta iki penktadienio, jeigu orai nepagerės iki sutemstant.

Indonezijos prezidentas Susilo Bambangas Yudhoyono sakė žurnalistams, kad „per šią gelbėjimo operaciją turi būti dedamos visos pastangos..., o pirmiausiai privalu gelbėti gyvus likusius žmones, jeigu tokių esama“.

„Suchoj Superjet-100“, kuris buvo sukurtas bendradarbiaujant su partneriais Vakaruose, buvo laikomas Rusijos galimybe atgauti pozicijas tarptautinėje keleivinių lėktuvų rinkoje.

Jo pristatymo kampanijos „Welcome Asia!“, kuri taip pat vyko Pakistane, Mianmare ir Kazachstane, tikslas buvo užsitikrinti paramą.

Sunaryo iš kompanijos „PT. Trimarga Rekatama“, kuri padėjo organizuoti trečiadienio renginį, sakė, kad lėktuve buvo 47 žmonės, daugelis jų - potencialūs pirkėjai ir žurnalistai. Tarp jų buvo aštuoni rusai iš „Suchoj“ kompanijų ir 37 indoneziečiai.

„Suchoj Superjet-100“, kuriame gali būti nuo 75 iki 95 vietų keleiviams, buvo reklamuojamas kaip konkurentas panašiems Brazilijos „Embraer SA“ ir Kanados „Bombardier Inc.“ lėktuvams.

Pirmieji komerciniai jo skrydžiai buvo surengti pernai.

Jau buvo surinkta maždaug 170 užsakymų šiems palyginti pigiems - maždaug 35 mln. dolerių kainuojantiems - lėktuvams. Didžiuliame salyne įsikūrusi Indonezija, kurioje gyvena 240 mln. žmonių ir sparčiai auga vidurinioji klasė, buvo viena didžiausių potencialių pirkėjų.


Šiame straipsnyje: Indonezijalėktuvas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Karys

Karys portretas
1986.04.26. buvau tarp pirmųjų IL-86 aerobuso keleivių.Skridome iš Maskvos į Adlerį.Sugedus varikliams šiaip taip nusileidome Suhumyje.Remontavo visą dieną.Atskridus į Adlerį,mus informavo(oro uosto milicija),kad mes jau buvome nurašyti.Niekas netikėjo,kad pilotai nutubdys lėktuvą.Tad nesėskime į naujus neišbandytus,laiko nepatikrintus lėktuvus.Užuojauta žuvusių giminėms ir gamintojams....

Linas

Linas portretas
Isvis tie metai ir dar balandi,,Cernobilis irgi blanadi i
VISI KOMENTARAI 2
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių