„Gucci“ nepatenkinta sena aukojimo tradicija Honkonge

  • Teksto dydis:

Prabangos prekių gamybos kompanija „Gucci“ perspėjo Honkongo verslininkus neprekiauti į jos prekes panašiomis popierinėmis replikomis, kurios naudojamos kaip aukos mirusiems.

Honkonge gyvuoja tradicija pirkti popierines pačių įvairiausių daiktų, kurių esą gali prireikti Anapilin iškeliaujantiems artimiesiems, kopijas ir jas deginti. Dėl to mieste klesti tokias prekes parduodančios parduotuvės, kuriose galima nusipirkti ne tik popierinę „Gucci“, rankinę, „iPhone“ telefoną ir dantų protezus, bet ir automobilį su vairuotoju ar net popierinį dvarą.

Tačiau būtent į jos gaminamas rankines panašios popierinės replikos patraukė bendrovės „Gucci“ dėmesį.

„Šiuo atveju mes gerbiame šį laidojimo kontekstą ir mes manome, kad tų parduotuvių savininkai neturėjo ketinimų pažeisti „Gucci“ autorinių teisių, – teigiama penktadienį kompanijos išplatintame pranešime. – Todėl mes išsiuntėme informacinio pobūdžio laiškus toms parduotuvėms, kuriuose paprašėme jų neprekiauti tokiomis prekėms.“

Apie kokias nors teisines priemones ar kompensacijas laiške nekalbama.

„Gucci“ turi apsaugoti savo intelektinę nuosavybę ir tai padaryti visame pasaulyje“, – pažymima bendrovės pranešime.

Tačiau minėtų Honkongo parduotuvių savininkų toks „Gucci“ perspėjimas nelabai jaudina. „Šių daiktų nenaudoja gyvi žmonės. Jie naudojami pagerbti išėjusiuosius, kad jie jais naudotųsi, – sakė vienos parduotuvės savininkas. – Tai nėra tikslios kopijos. Tai panašūs daiktai.“

Vyras taip pat sakė negavęs jokio „Gucci“ laiško. „Jeigu jie ir atsiųs jį mums, mes atsakysime juokais, kad galbūt reikėtų tą laišką persiųsti į kitą pasaulį ir pažiūrėti, kaip ten bus reaguojama“, – juokavo jis.


Šiame straipsnyje: GuccireplikamadosnamaiHonkongas

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių