Gelbėtojai lėktuvo katastrofos vietoje randa tik sumaitotus kūnus bei jų dalis

Antras bandymas sudėtingomis oro sąlygomis nutūpti Islamabade buvo lemtingas lėktuvui "Airbus-321" ir daugumai jo keleivių.

Skrido labai žemai

Pakistano privačios oro bendrovės "Airblue" lėktuvas su 152 žmonėmis trečiadienį rengdamasis tūpti po skrydžio iš Karačio įsirėžė į kalvas netoli Pakistano sostinės Islamabado.

„Jis artėjo prie miesto nuo Margalos kalnų pusės. Smarkiai lijo, – pasakojo vietos gyventojas Ahsanas Mukhtaras, tapęs katastrofos liudininku. – Tada jis nukrito ir subyrėjo į šipulius. Pakilo liepsnos, bet lietus greitai užgesino gaisrą.“

Televizijos „Express 24/7“ žurnalistė Anjum Rahman pasakojo mačiusi, kaip lėktuvas skrido virš pat namų stogų.

„Aš nustebau, kodėl jis neskrenda aukščiau artėdamas prie kalvų. Po trijų ar keturių minučių išgirdau garsų sprogimą“, – pasakojo moteris.

Antras bandymas – lemtingas

Pirminiais duomenimis, katastrofa įvyko dėl prastų oro sąlygų. Pakistane dabar yra lietaus sezonas, dėl tiršto rūko matomumas Islamabade pastarosiomis dienomis buvo prastas.

Dėl blogų oro sąlygų ir intensyvių skrydžių sostinės oro uosto dispečeriai nukreipė lėktuvą antram ratui. Iki nutūpimo likus dviem minutėms dispečeriai prarado ryšį su įgulą ir netrukus suprato, kad įvyko katastrofa.

Virš miškingų Margalos kalvų netoli Islamabado buvo matyti tirštų juodų dūmų debesis, ore ratus suko sraigtasparnis. Žurnalistai pranešė įvykio vietoje matę smarkiai sudarkytus ir apdegusius kūnus.

Islamabado oro uoste pradėjo rinktis katastrofą patyrusio lėktuvo keleivių artimieji. Jie raudojo, laukdami žinių. Kelios dešimtis žmonių laukė prie didžiausios miesto ligoninės ir puldavo prie kiekvieno atvykstančio greitosios pagalbos automobilio.

"Renkame kūnų dalis"

Pareigūnai pateikė prieštaringos informacijos apie išgyvenusiuosius katastrofą. Informacijos ministras Qamaras Zamanas Kaira sakė, kad gyvi liko aštuoni žmonės, bet Islamabado policijos viršininko pavaduotojas B.Yameenas teigė, jog gelbėtojai gyvųjų nerado.

Gelbėtojai sakė, kad žmonių nuolaužose turi ieškoti plikomis rankomis ir kad jų darbui trukdo ugnis ir tiršti dūmai.

Lėktuvas sudužo stačiame ir tankiu mišku apaugusiame šlaite, kur nėra jokių kelių, todėl katastrofos vietą sunku pasiekti ir sraigtasparniais, ir pėsčiomis.

"Nesumaitotų kūnų randama labai mažai. Iš esmės renkame kūnų dalis ir dedame jas į maišus", – pranešė B.Yameenas.

Populiarus maršrutas

Oro bendrovė „Airblue“ buvo įsteigta 2004 m. Jos lėktuvai „Airbus A320“ ir „Airbus A321“ vykdo skrydžius tarp stambiausių Pakistano miestų, o taip pat skraido į Mančersterį, Muskatą ir kelis Jungtinių Arabų Emyratų miestus.

Oro maršrutas Karačis-Islamabadas yra vienas populiariausių Pakistane.

„Airbus A321“ yra septyniais metrais pailginta orlaivio „Airbus A320“ versija. Jis turi galingesnius variklius, sustiprintus stabdžius.

Vaizdo reportažas iš nelaimės vietos


Šiame straipsnyje: lėktuvo katastrofa

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių