Britų dienraštis „The Guardian“ pereina prie bulvarinio formato

  • Teksto dydis:

Didžiosios Britanijos dienraštis „The Guardian“ nusprendė persitvarkyti ir pereiti prie bulvarinio formato bei pakeisti pavadinimo dizainą: nuo šiol pavadinimas pirmajame puslapyje bus spausdinamas paprastomis juodomis raidėmis. Iki šiol jis buvo mėlynas.

2005 metais labiau kairuoliškų pažiūrų laikraštis perėjo prie „Berliner“ laikraščio formato, kuris laikomas tarpiniu variantu tarp tradicinio ir bulvarinio laikraščio.

„Mūsų perėjimas prie bulvarinio formato yra didelis žingsnis siekiant „The Guardian“ finansinio tvarumo“, – sakė britų dienraščio vyriausioji redaktorė arine Katharine Viner (Ketrin Vainer). Tokį žingsnį ji pavadino „drąsiu, ryškiu ir gražiu“.

Pristatydama pokyčius ji pažadėjo, kad „The Guardian“ žurnalistika nekis ir liks tokia, kokia visuomet buvo: gili, progresyvi, labai nepriklausoma ir kupina iššūkių, o taip pat sąmojinga, stilinga ir smagi“.

„The Guardian“ taip pat nusprendė parduoti tris savo spaustuves už 80 mln. svarų sterlingų (90 mln. eurų), kad sumažintų išlaidas, ir spausdins laikraštį „Trinity Mirror“ žiniasklaidos grupei priklausančiose spaustuvėse.

Taip pat pertvarkytas ir laikraščio internetinis puslapis, kuriame per mėnesį apilanko 150 mln. internautų.

„The Guardian“ tikisi iki 2019 metų subalansuoti savo finansus, daugiausia mažindama išlaidas ir skatindama skaitmeninės reklamos pajamas, kurios turėtų kompensuoti mažėjančias reklamos spausdintinėje laikraščio versijoje pajamas.

Praėjusių metų balandį pasibaigusiais finansiniais metais „The Guardian“ nuostolis siekė 44,7 mln. svarų sterlingų. Tai buvo kiek mažiau nei ankstesniais metais, kai laikraštis patyrė 68,7 mln. svarų sterlingų nuostolių. Dėl nuostolių laikraščiui teko atleisti apie 300 žmonių.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių