Alaus reklama teršia Lenkijos prezidento atminimą?

„Esi ištroškęs įspūdžių? Šaltas Lechas.“ Tokia alaus reklama atsidūrė Krokuvoje, priešais Vavelio pilį, kurioje palaidotas prezidentas Lechas Kaczynskis.

Alus „Lech“ – vienas geriausiai žinomų Lenkijos aludarių prekės ženklų. Tačiau jo pavadinimas sutampa su tragiškai žuvusio prezidento vardu, o „Šaltas Lechas“ reklamoje priešais Vavelį užgavo daugelio lenkų jausmus. Mat daugelis lenkų, atvykusių į Vavelį pagerbti L.Kaczynskį, vos išėję iš pilies mato pasiūlymą atsigaivinti „Šaltu Lechu“.

Kaip rašo dienraštis „Rzeczpospolita“, „Lech“ alų gaminanti kompanija nesijaučia nusikaltusi. Juolab, kad „Šalto Lecho“ reklaminė kampanija buvo jau senokai paruošta, ir prezidento žūtis aviakatastrofoje gerokai sujaukė aludarių planus.

„O ką turėjome daryti? Turėjome jau gatavą reklaminę kampaniją, iš pradžių ją sustabdėme, sunaikinome dalį reklaminių plakatų. Aš maniau, kad apskritai reikia apleisti šį projektą, bet mūsų rinkodaros specialistai nusprendė, kad reikia judėti pirmyn“, - dienraščiui sakė „Lech“ alų gaminančios bendrovės atstovas spaudai Pawełas Kwiatkowskis.

Siekdamį įrodyti, kad „Šalto Lecho“ šūkis nekelia lenkams asociacijų su velioniu prezidentu, aludariai užsakė visuomenės nuomonės tyrimą. Sociologai lenkų klausė, su kuo jiems pirmiausiai siejasi prieštaringai vertinamas reklaminis lozungas. Aludarių džiaugsmui, beveik 40 proc. respondentų pareiškė, kad jiems „Šalto Lecho“ šūkis pirmiausiai asocijuojasi su atgaiva. Tiesa, 22 proc. apklaustųjų buvo kiek kitokios nuomonės – jų manymu, reklaminę kampaniją sukūrę žmonės turi neblogą humoro jausmą.


Šiame straipsnyje: Lenkijos prezidento žūtis

NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių