Lietuviai gerokai mažiau perka cigarečių ir konditerijos gaminių

Lietuvos prekybos centruose šiemet labiausiai sumažėjo cigarečių, konditerijos ir stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimas.

Savaitraštis "Veidas" rašo, kad lietuvių pirkimo įpročių pokyčiai perša dvi išvadas: žmonės daugiau laiko leidžia namie, dažniau gamina valgyti patys ir nevengia pirkti juodojoje rinkoje.

"Maxima LT" atstovė Renata Saulytė patvirtino, kad cigarečių šiemet per devynis mėnesius nupirkta 52 proc. mažiau nei pernai - tai didžiausias kritimas iš visų prekių grupių. Taip pat smarkiai sumažėjo kulinarinių gaminių populiarumas. Prekybos tinkle "Norfa" jų nuperkama 35 proc. mažiau, "Maximoje" - apie 20 procentų.

patys, nes pavasarį didėja sėklų pardavimai, o rudenį mažiau nuperkama konservuotų daržovių", - sakė R.Saulytė.

Visuose prekybos tinkluose sumažėjo ir stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimas - "Norfoje" šių prekių šiemet nuperkama 15 proc. mažiau nei pernai, "Maxima LT" -17 procentų.

Gyventojai perka daugiau produktų, reikalingų gaminti namie. "Norfoje" druskos, krakmolo, sodos pardavimas išaugo apie 10 proc, "Maximoje" kiaušinių nuperkama 20 proc. daugiau, o biskvitų - net per 70 proc.

"Ankščiau saldumynai buvo paklausus gaminys artėjant savaitgaliams, dabar tortų pardavimas krito 13 proc, o pyragaičių - net 30 proc. Žmonės namie dabar net duonos išsikepa", - atkreipė dėmesį R.Saulytė.


Šiame straipsnyje: cigaretėssaldumynaialkoholis

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių