Vilniuje pėsčiųjų perėjoje partrenkta moteris ir mergaitė

Grįžti į straipsnį

Policijai

Policijai portretas
tai kiek jūs laikysit tą perėją? Kada ją panaikinsite, jei ten vyksta nelaimės?

daina

daina portretas
Is teisu ta pereja labai jau pavojingoje vietoje...ir visia neaisku ar ji reikalinga, nes uz 100 i vien puse ir uz 100 i kita yra kita sviesoforu reguliuojama sankryza

karolis

karolis portretas
Prie nuolatos įjungtų šviesų visi labai greitai pripranta. Artimąsias šviesas dieną yra prasmė naudoti tik trumpą laiką: rugsėjo 1-ąją, per vėlines, išvažiuojant į priešingos krypties eismo juostą (lenkiant). Staigus pasikeitimas visada atkreipia aplinkinių dėmesį. Nuolatinis blizginimas – beprasmiškas, o ekologiniu požiūriu – žalingas. Deja, panašu, kad mūsų eismo saugumo strategai girdi tik patys save ir pripažįsta tik savo nuomonę. Kol jie galvos, jog galima saugiai važinėti išgėrus, o avaringumą sumažins saulei šviečiant įjungiamos automobilių šviesos, Lietuva kasmet šimtais skaičiuos keliuose žuvusiuosius ir tūkstančiais - suluošintuosius.

Faktai

Faktai portretas
Praktiškai patikrinta: tvarkingas 1,6 ltr. automobilio variklis, dirbdamas tuščia eiga (stovint spūstyse, prie šviesoforų), sunaudoja ~ 1 ltr/val. benzino. Įjungus šviesas ~ 1,2 ltr/val. Važiuojant 100 km/val. – atitinkamai: ~ 6,5 ir 6,7 ltr/val. Taigi, šviesos dieną kas val. pareikalauja 0,2 ltr., per 5 val. – 1 ltr. degalų. Per metus kai kam tai atsieina ne vieną šimtą litų, nors tiesiogiai to nejaučiame. Lietuvoje dieną nuolatos žibina maždaug 300.000 automobilių; Jie per valandą šviesoms sudegina apie 60.000 ltr, per 10 val. – apie 600.000 ltr degalų. Visiškai beprasmiškai. Jokios teigiamos įtakos avarijų mažėjimui šviesos neturi - tai įrodyta tyrimais ir statistika užsienio valstybėse. Elektros lemputėse tik 4-7 % energijos panaudojama šviesai. 93-96 % virsta šiluma; Primesdami važinėjimą dieną su šviesom, valdininkai tvirtino, neva, to reikalauja ES. Tokios ES direktyvos nėra; Tarptautinė organizacija „Vairuotojai prieš šviesas“ (DaDRL), veikianti Lenkijoje, DB, Bulgarijoje, Čekijoje, JAV, Kanadoje ir kt., tyrimais ir statistikos analize nustatė, jog dieninės šviesos DIDINA avaringumą 8%. Na, o žibinti dieną elektromobilio šviesomis – VISIŠKAS ABSURDAS.

taip

taip portretas
Is vaziavimo diena su sviesomis laimi tik kuro priekybininkai mes visi eismo dalyviai tik minuse,kuras ir taip brangus,o mus vercia degint dar daugiau su sviesomis diena.Klausimelis,kas tai uzsake? Ir kaip su tuo kovuoti?

Galerijos

Daugiau straipsnių