Vilniuje pėsčiųjų perėjoje mirtinai sužalotas pėsčiasis (papildyta)

Grįžti į straipsnį

as

as portretas
Nu kiba negalima apipiesti lavono ir pasalinti is ivykio vietos, kam tos nuotraukos tokios, reikejo dar paklode pakelti ir nufotkinus imesti cia. uzuojauto zuvusio artimiesiams ir vairuotojui. Ir kas nevairuojat bukite atidesni kelyje, mes vairuotojai ne visada galim jus pastebeti laiku, o ypac tamsiu paros metu, nusipirkite atsvaistus, ir gyvensim ilgiau.......

partrenktas automobilio

partrenktas automobilio portretas
apie šį partrenktą žmogų pasakysiu jiog tas vairuotuojias kuris partrenkė mirtinai tą žmogų meluojia turiu patikimų žmonių kurie matė kaip jis partrenkė tą žmogų ant pėsčiųjų perėjios o paskui nuvilko jį už pėsčiųjų perėjios ir mašina patraukė įkliuvo pacūkas

Vilius

Vilius portretas
KOL BUS MANANČIŲ, JOG AVARIJŲ GALIMA IŠVENGTI, ĮJUNGUS ŠVIESAS, ESANT GERAM MATOMUMUI, ARBA PRIVERTUS VISUS NUSIPIRKTI ŠVIESĄ ATSPINDINČIAS LIEMENES, KURIŲ 95 % VAIRUOTOJŲ NIEKADA NEPRIREIKS, AR PĖSČIUOSIUS APKARSČIUS ATŠVAITAIS ir teigiant, jog taip jie bus saugūs, net eidami viduriu kelio, TOL NIEKAS NEPASIKEIS – SKAIČIUOSIME LAVONUS IR SUŽEISTUOSIUS.... ŠVIESOS DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI TIKRAI ĮVAIRIAI TRUKDO VISIEMS (NET IR TIEMS, KURIE MANO, KAD JIEMS PADEDA). Pvz., blogiau pastebimi STOP IR POSUKIŲ žibintai, todėl pavėluotai reaguojama ir padidėja atsitrenkimo į stabdantįjį pavojus. Dalies automobilių šviesos vos matomos. Ir ne dėl to, kad žibintai nešvarūs. Tuo gali visi įsitikinti.Tai - nuolatinio šviesų naudojimo pasekmė. Veikiant aukštai temperatūrai, lėtai,bet atkakliai ardomas veidrodinis reflektoriaus paviršius.Po kelių metų nuolatinio švietimo, jis tampa nebe veidrodinis, o matinis.Naktį tokie žibintai blogai apšviečia kelią.Kliūtys, pėstieji,dviratininkai – net ir su atšvaitais - pastebimi pavėluotai,arba iš viso nematomi.Tokių automobilių vairuotojai ne savo noru tampa potencialiais avarijų kaltininkais, arba net žudikais. Mano nuomone,už daugybės automobilių jau sugadintus žibintus turėtų atsakyti nuolatinio žibinimo iniciatoriai. Nepadės jokie atšvaitai, kai juos pamatysi už kelių metrų. Tuo labiau, kai pėstieji įpratinami su jai jaustis SAUGŪS, net ir eidami kelio viduriu... Kelias ar gatvė yra vairuotojo darbo vieta, kurioje darbo sąlygos turi būti gerinamos, o ne bloginamos. Žymiai maloniau vairuoti kai niekas nežibina tau į akis. Visiems turėtų būti aišku, kad yra SVARBIAU VAIRUOTOJUI GERAI MATYTI SITUACIJĄ KELYJE, O NE TAI, KAD ESI MATOMAS! Pavyzdžiu rodoma Skandinavija. Kad Skandinavijos akumuliatorių ir lempučių gamintojų lobistai dėjo didžiules pastangas dėl šviesų, seniai žinoma. Beje, kas važinėjo Skandinavijos keliais, supras, kad su Lietuva nė iš tolo negalima lyginti: kalvotos vietovės, dažni rūkai lomose, valstybių teritorijos tęsiasi iki užpoliarės, kur ir vasarą saulė vos pakilusi virš horizonto. Sutinku, kad šviesos ten turi prasmę.

kada

kada portretas
kada bus Lietuvoje vertinama gyvybe? Kada vairuotojai suvoks, kad pesciuju pereja yra pesciuju zona, kuria jie gali kirsti tik issitikine, kad joje nera pesciuju. turbut kol nebus atlyginama zala, kol civilines atsakomybes draudimas bus tik fikcija ir nekompensuos brangiausio turto - zmogaus gyvybes ar sveikatos zalos, tol vairuotoju samonei bus nepasiekiama, kad jie atsakingi uz ta gresme, kuria sukelia.

Galerijos

Daugiau straipsnių