Per savaitę eismo nelaimės nusinešė 13 žmonių gyvybes

Lapkričio 25 - gruodžio 1 dienomis eismo nelaimės šalies keliuose nusinešė 13 žmonių gyvybes.

Lietuvos kelių policijos tarnyba penktadienį pranešė, kad per praėjusią savaitę buvo užregistruota 80 eismo įvykių, kuriuose nukentėjo žmonės.

Tarp žuvusiųjų - šeši pėstieji, trys vairuotojai, trys dviračių vairuotojai, vienas keleivis (11 vyrų ir 2 moterys).

90 asmenų buvo sužeista, tarp pastarųjų - 19 nepilnamečių.

Pirminiais duomenimis, užregistruoti 3 eismo įvykiai, kuriuose dalyvavo neblaivūs vairuotojai. Šiuose įvykiuose buvo sužeisti 3 žmonės. 

Šiais metais, iki gruodžio 2 dienos, Lietuvoje eismo įvykiuose žuvo 260 žmonių.

 


Šiame straipsnyje: avarijastatistika

NAUJAUSI KOMENTARAI

ass

ass portretas
Tamsus paros metas, elektros taupymas (valdzios) neapsviesti keliai, neturejimas atsvaistu, duobes gatvese, ziopli pestieji, kurie galvoja kad vairuotojas viska mato, ir to pasekmes aiskio.

aferistas

aferistas portretas
jei vairuotojai nemato,gal vairuotojus ipareigoti nesiot akinius...matomai pesciuju atsvaitai ir dviratininku liemenes nepadeda vairuotojams.

Faktai

Faktai portretas
Eismo prievaizdai vis džiaugiasi mažėjančiu žuvusiųjų skaičiumi. Pagal juos, didžiuliai sužeistųjų skaičiai, tuo labiau – sumaitoti automobiliai - nėra taip jau blogai. Svarbu, kad tik ne lavonas, nors ir invalido vežimėlyje... Iš Lietuvos emigravo virš 700.000 jaunų žmonių. Keliuose akivaizdžiai mažiau automobilių, negu 2005-2008 m. Avarijų turėjo sumažėti kur kas daugiau. Be to, neskelbiamas techninių avarijų skaičius, o jų, kiek žinau, net padaugėjo. Kad jose niekas nežuvo ar nebuvo sužeistas - naujesnių ir saugesnių automobilių nuopelnas. Paskaičiuota, jeigu pradėtų Didžiojoj Britanijoj važinėti dieną su įjungtom automobilių šviesom, CO2 išmetimas į Jungtinės Karalystės atmosferą kasmet padidėtų apytiksliai 1.85 milijonų metrinių tonų/m. Aplinkos tarša padidėtų ir dėl lempučių gamybos bei dėl perdegusių lempų - jei naudojamos dieną, jos perdega po 10 000 - 12 000 mylių. Kruopščiai išanalizavus šalių, kuriose važinėjama su šviesomis, avaringumo statistiką ir priežastis, nustatyta, jog dieną įjungtos automobilių šviesos PADIDINA AVARINGUMĄ apie 8%. Ypač padaugėja užvažiavimų ant pėsčiųjų, dviratininkų, susidūrimų su motociklininkais, atsitrenkimų į priekyje sustojusį automobilį dėl pavėluotai pastebimų „stop“ signalų... Važinėjant su įjungtom artimosiomis šviesomis, sunaudojama 2-3% daugiau degalų - apie 1 ltr per 5 val. - tai seniai nustatyta. Degalų pardavimai Lietuvoje: Benzino/dyzelino? 2008 - 428/788 mln. tonų, 2009 – 373/695 mln. tonų, 2010 – 283/810 mln. tonų. Šviesoms 2010 m. (2-3%) - 22-33 mln. tonų. Šviesiam paros metui ~ 70% - 15-23 mln. tonų Ar kas pasidomėjo, kiek dėl to išauga oro tarša? Kiek tai yra pinigine išraiška, galite pasiskaičiuoti patys. Akumuliatorių gamintojų instrukcijose aiškiai rašoma, jog važinėjant su nuolat įjungtom šviesom, akumuliatorių būtina kartą per mėn. PAPILDOMAI ĮKRAUTI. Kitaip, jo tarnavimo laikas SUTRUMPĖJA TREČDALIU! Visi puikiai žinome, kad tos sąlygos 90% vairuotų įvykdyti negali. Negana to, užsienyje nustatyta, kad nuolatinis artimųjų šviesų naudojimas yra nemažos dalies automobilių gaisrų priežastis. deja, viso šito nenori girdėti naftininkams bei lempučių ir akumuliatorių pardavėjų klanams tarnaujantys valdžios veikėjai...
VISI KOMENTARAI 3
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių