Kruvinoji statistika: per savaitę keliuose žuvo septyni žmonės

Grįžti į straipsnį

Tikintiems lempų galia

Tikintiems lempų galia portretas
Avarijų analizė užsienio valstybėse rodo, jog, pradėjus važinėti su šviesom, nė vienoje valstybėje avarijų DĖL TO nesumažėjo. Avirkščiai – Austrijoje, Bulgarijoje, Lenkijoje paskelbti duomenys nenuginčijamai rodo: padaugėjo nukentėjusių pėsčiųjų, dviratininkų, motociklininkų (Austrijoje nuo 2008-01 šviesos nebejungiamos – avaringumas sumažėjo, nukentėjusių dviratininkų ir motociklininkų net 25 proc. mažiau). Išeikit į gatvę ir pažiūrėkit į pravažiuojančias mašinas. Vienų šviesos taip spigina, kad net dieną akina, kitų šviečia normaliai, trečių - vos matomos, dar kitų – šviečia tik viena lempa. Dėl ilgalaikio šiluminio poveikio deformuojasi ir apsiblausia plastikiniai žibintų reflektoriai (veidrodinio paviršiaus erozija), dėl ko naktį pablogėja kelio apšvietimas. Daugelio senesnių automobilių žibintai jau nepataisomai sugadinti ir naktį labai blogai apšviečia kelią. Tokių automobilių vairuotojams tamsoje pėstieji ir dviratininkai - net ir su atšvaitais – išnyra vos už kelių metrų, kai sureaguoti jau galima ir nebespėti...Keisti žibintus – nelogiška – neretai kainuotų daugiau, negu vertas automobilis. Atsakyti už tokią padėtį turėtų privertusieji važinėti visą parą su įjungtomis artimosiomis šviesomis, kurios yra visiškai tam nepritaikytos. Neveltui ES Komisija siūlo tik nuo 2011 m. gaminamuose automobiliuose įmontuoti specialias fotodiodines dienines šviesas, o ne jungti artimąsias. Yra aibė kitų moksliniais tyrimais bei statistikos analize pagrįstų duomenų, kad šviesos tik DIDINA avaringumą. Pasigoglinkit: „Ar šviesos gelbsti gyvybes?“

danas

danas portretas
Moksliškai įrodyta, kad dieną artimosios šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai... Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai. Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo. Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. sunaudojama apie 1 ltr. degalų, išauga aplinkos tarša. Tikslinga naudoti tik ekonomiškus LED DŽ, kurie įsijungia automatiškai, užvedus variklį, išsijungia, įjungus artimąsias šviesas. Pagal ES reikalavimus tokie žibintai privalomai montuojami nuo š. m. gaminamuose automobiliuose ES direktyvos nenumato važinėjimo dieną su įjungtomis artimosiomis šviesomis. Neblizginkite vienas kitam į akis – įmontuokite savo automobilyje LED dienos šviesos žibintus, naudojamus vietoj artimųjų šviesų dienos metu. Privalumai: Taupo kurą (~ 1 ltr per 5 val.), mažiau kenksmingų dujų išmetama į aplinką; Neakina kitų vairuotojų; Mažiau apkraunamas automobilio generatorius; Pailgėja akumuliatoriaus (~ 2 metais) ir lempučių (keletą kartų) tarnavimo laikas. Modernus ir šiuolaikinis vaizdas.

kada

kada portretas
pagaliau bausmės, kaip bausmės? Kai sumokės kelis tūkstančius, tai ne lempos bus kaltos.

Galerijos

Daugiau straipsnių