Kokios dažniausios avarijų priežastys?

Grįžti į straipsnį

Tautos stebetojas

Tautos stebetojas portretas
Galiu drasiai teigti, kad pagrindine daugumos autoivykiu priezastis - debilai, idarbinti Susisiekimo ministerijoje.

mažius

mažius portretas
Moksliškai ir statistiškai įrodyta: ARTIMOSIOS ŠVIESOS DIENĄ DIDINA AVARINGUMĄ ~8%. Pravažiavau beveik visa Vakarų Europa ir niekur,išskyrus Skandinavija, kur jos reikalingos, nemačiau kad diena važiuotu su šviesom.Tik musu primatu šaly tas reikalinga. Dar lenkai, kaip patys sako, PKN Orlenui už MN sumokėtus milijardus padės greičiau susigrąžinti, lempas dieną degindami. Jeigu diena nematai mašinu tai šviesos nepadės.Reiškia, akinukų reikia. Cia tik naftininku biznio reikalai.Tai ir paskutiniam šlangui aisku.Beje, su sviesom zymiai blogiau pastebimi motociklininkai ir spec.tarnybu automobiliai.Šiemet, kaip pastebiu, padaugėjo kaktomuša – geriausias įrodymas, kad lempos nėra ta priemonė, kuri mažina avaringumą.

gintaras

gintaras portretas
patys vairuotojei kalti diel avariju, nes nesiruosia but atsakingi ir nesaugo nei savo nei kitu gyvybiu ir skairdo kaip vištos lauke, kad erelei trenktusi i siena ir isitaskytu

įjungiant

įjungiant  portretas
šviesas dieną,išperkama daugiau lempučių,akumuletorių,jungiklių...kažkam naudinga?

mindaugas

mindaugas portretas
Sviesos diena tikrai gerai, aisku gaila degalu, lempuciu ir akumuliatoriu kaip kazkas rase, bet vaziuojant pries saule masina su sviesom tikrai geriau matoma, nera cia didele beda isijungt tas sviesas, o avarijos vyksta dazniausiai del neatsakingu vairuotoju kaltes, nu ir aisku del vairuotoju kurie paprasciausiai negime vairuot, bet kazkokiais budais gave teises vistiek tai daro.

Mindaugui

Mindaugui portretas
Netiesa - moksliškai įrodyta, kad dieną ARTIMOSIOS šviesos NE MAŽINA, O DIDINA AVARINGUMĄ, blogiau matomi pėstieji, dviratininkai, motociklininkai, pavėluotai pastebimi, arba iš viso nepastebimi „stop“ ir posukių žibintai, dėl ko įvyksta daugybė susidūrimų ir atsitrenkimų į stabdantį... Tik tie susidūrimai ar atsitrenkimai, dažniausiai, įvyksta prie sankryžų, šviesoforų, perėjų, kai greitis būna nedidelis, todėl nebūna aukų ar sužeistųjų. Tik apdaužomi automobiliai, o tokios avarijos nėra įskaitinės ir nerodomos ataskaitose. Austrijoje važinėjimas su dieną įjungtais žibintais buvo atšauktas nuo 2008-01-01. Priežastys - ne tik padidėjęs po šviesų įjungimo avaringumas, bet ir dažniau dėl elektros instaliacijos gedimų užsidegantys automobiliai. Instaliacija nepritaikyta nuolatiniam artimųjų šviesų naudojimui, todėl laidai greitai sensta, perkaista sujungimų vietose - ir gaisras... Tai buvo nustatyta ekspertų ir aprašyta Austrijos spaudoje. Išjungus šviesas, avarijų sumažėjo. Negana to, artimosioms šviesoms per 5 val. sunaudojama apie 1 ltr. degalų, išauga aplinkos tarša. Tikslinga naudoti tik ekonomiškus LED DŽ, kurie įsijungia automatiškai, užvedus variklį, išsijungia, įjungus artimąsias šviesas. Pagal ES reikalavimus tokie žibintai privalomai montuojami nuo 2011 m. gaminamuose automobiliuose. ES direktyvos nenumato važinėjimo dieną su įjungtomis artimosiomis šviesomis. Neblizginkite vienas kitam į akis – įmontuokite savo automobilyje LED dienos šviesos žibintus, naudojamus vietoj artimųjų šviesų dienos metu. Privalumai: Taupo kurą (~ 1 ltr per 5 val.), mažiau kenksmingų dujų išmetama į aplinką; Neakina kitų vairuotojų; Mažiau apkraunamas automobilio generatorius; Pailgėja akumuliatoriaus (~ 2 metais) ir lempučių (keletą kartų) tarnavimo laikas.

Taxi

Taxi portretas
Tas automobilių blizginimas šviesikėm baisiai akis vargina.Aš, pusdienį pavažinėjęs, nebepastebiu pėsčiujų ir dviratininkų.Manau eismo vadovam reikėtų priimti įstatymą,kad ir pėstieji bei dviratininkai nešiotusi/vežiotųsi žibintus dieną.Juk ir jie eismo dalyviai.

to gintaras

to gintaras portretas
"vairuotojai", "ereliai"... :) Artimų šviesų įstatymas yra įspūdingai kvailas, kaip ir tie kurie jį kūrė, ir aš pilnai sutinku su tais kurie teigia, kad čia yra nenormalu. Vilniaus gatvėse prisižiūriu visokių erelių, kurie be posukių į "milimetrinius" tarpus lenda atlėkę dideliu greičiu. Ir aplamai kalbant, kam greičio ribojimo ženklai jeigų jų nesilaiko 80% vairuotojų? Sarkazmas. Aš suprantu kai višinamas greitis ~10km/h, bet kai tu viršiji šį greitį ir iš paskos susidaro dar eilė, tai atsiprašau - nenormalu. Valdykitės, eismo dalyviai, ir nebebus nei avarijų, nei vieni kitus erzinsite ir konfliktų mažiau bus ir laimingesniais tapsite.

Galerijos

Daugiau straipsnių