Kokios dažniausios avarijų priežastys?

Saugaus atstumo nesilaikymas yra dažniausia priežastis, dėl kurios atsitinka eismo įvykiai kelyje.

Draudimo bendrovė BTA teigia, kad beveik 30 proc. eismo įvykių kyla dėl saugaus atstumo nesilaikymo, penktadalis avarijų nutinka dėl netinkamo judėjimo atbulai, o rečiausiai avarijos įvyksta dėl prastų meteorologinių sąlygų ir transporto priemonių susidūrimo su pėsčiaisiais. Tokių atvejų fiksuojama atitinkamai – 2,2 proc. ir 0,4 proc.

„Saugaus atstumo nesilaikymas iš esmės būdingas jauniems iki 32 metų amžiaus asmenims, tiek vyrams, tiek moterims. Vyresnio amžiaus žmonės yra atsakingesni ir dėl atstumo nesilaikymo avarijų patiria mažiau. Tuo tarpu tikimybė patekti į eismo įvykį judant atbulai yra žymiai didesnė vidutinio amžiaus moterims ir vyresnio nei 60 metų amžiaus vyrams“, – pasakoja bendrovės direktoriaus pavaduotojas Gintaras Markevičius.

BTA taip pat nurodo, kad avarijos labai dažnai nutinka ir dėl tokių grubių kelių eismo taisyklių pažeidimų, kaip šviesoforo ar kelio ženklų nepaisymas, greičio viršijimas, kito eismo dalyvio nepraleidimas iš šalutinio kelio ir pan. Šios priežastys sudaro 16,3 proc.

Panašus skaičius fiksuojamas ir įvykių, kai net ir nesant didesniam greičiui, siaurose gatvelėse ar parkavimosi aikštelėse užkabinama kita transporto priemonė.

„Dėl pastarųjų įvykių kaltininkai dažniau yra vyresni nei 60 metų amžiaus žmonės, tačiau avarijų, kurios įvyksta dėl lenkimo ar per didelio greičio kaltininkais dažniausiai yra jauni, palyginti nedidelį vairavimo stažą turintys vairuotojai. Jauno vairuotojo stažo stoka ir pernelyg didelis pasitikėjimas savo jėgomis, greičio viršijimas, atstumo neapskaičiavimas, neatsakingas manevravimas, kelio dangos neįvertinimas esant sudėtingoms oro sąlygoms neretai lemia avarinių situacijų sukūrimą ir sukelia grėsmę kitiems eismo dalyviams“, – konstatavo G.Markevičius.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Tautos stebetojas

Tautos stebetojas portretas
Galiu drasiai teigti, kad pagrindine daugumos autoivykiu priezastis - debilai, idarbinti Susisiekimo ministerijoje.

mažius

mažius portretas
Moksliškai ir statistiškai įrodyta: ARTIMOSIOS ŠVIESOS DIENĄ DIDINA AVARINGUMĄ ~8%. Pravažiavau beveik visa Vakarų Europa ir niekur,išskyrus Skandinavija, kur jos reikalingos, nemačiau kad diena važiuotu su šviesom.Tik musu primatu šaly tas reikalinga. Dar lenkai, kaip patys sako, PKN Orlenui už MN sumokėtus milijardus padės greičiau susigrąžinti, lempas dieną degindami. Jeigu diena nematai mašinu tai šviesos nepadės.Reiškia, akinukų reikia. Cia tik naftininku biznio reikalai.Tai ir paskutiniam šlangui aisku.Beje, su sviesom zymiai blogiau pastebimi motociklininkai ir spec.tarnybu automobiliai.Šiemet, kaip pastebiu, padaugėjo kaktomuša – geriausias įrodymas, kad lempos nėra ta priemonė, kuri mažina avaringumą.

gintaras

gintaras portretas
patys vairuotojei kalti diel avariju, nes nesiruosia but atsakingi ir nesaugo nei savo nei kitu gyvybiu ir skairdo kaip vištos lauke, kad erelei trenktusi i siena ir isitaskytu
VISI KOMENTARAI 8

Galerijos

Daugiau straipsnių