Daroma daug klaidų eismo įvykių deklaracijose

Tik kas dešimtą eismo įvykio deklaraciją vairuotojai užpildo teisingai. Tai draudikams vėliau sukelia galvos skausmą ir pailgina žalų administravimą.

Eismo įvykio deklaracija yra pagrindinis dokumentas, kuriuo besiremdamos draudimo bendrovės atlygina žalą. Lietuvoje vairuotojai jas pildo jau beveik ketverius metus. Vis dėlto dažnam perprasti dokumento subtilybes iki šiol sudėtinga.

Tik kas dešimtas užpildo teisingai, o privėlus klaidų vėliau tenka papildomai gaišti laiką, neretai iš naujo nustatinėti avarijos kaltininką.

„Turi būti užpildomi abiejų asmenų automobilių duomenys, tada reikia pažymėti įvykio aplinkybes, nurodyti, kuri vieta sugadinta, nubraižyti įvykio schemą ir abu vairuotojai turi pasirašyti. Tas, kuris kaltas, turi pasirašyti vienoje ar kitoje pusėje, priklausomai, kuris automobilis buvo kaltas dėl eismo įvykio“, – sako draudimo bendrovės atstovas Audrius Pilčicas.

Draudikai pastebi, kad kaltę neretai prisiima ne tikrasis kaltininkas, todėl tik tinkamai užpildžius deklaraciją vėliau galima nustatyti pažeidėją.

Negalima trauktis iš įvykio vietos tol, kol nėra užpildoma deklaracija ir ji pasirašoma. Ir tik tada, kai kažkuris prisipažįsta ir pasirašo, galima pasitraukti iš įvykio vietos. Jei nesutariama, būtina kviesti policiją“, – teigia A. Pilčicas.

„Jei yra neaiškumų dėl aplinkybių, pavyzdžiui, jei vienas iš eismo įvykio dalyvių neblaivus, yra pastebimų techninių gedimų, dėl kurių galima manyti, kad jis netvarkingas, ar be techninės apžiūros, iškilus bet kokioms abejonėms visais atvejais reikia kviesti policiją, ji atvyks ir suformins nustatyta tvarka“, – pasakoja Lietuvos kelių policijos tarnybos viršininkas Gintaras Aliksandravičius.

Deklaracijas rekomenduojama turėti automobilyje.

Tačiau draudikai sako, kad avarijos aplinkybes galima surašyti ir ant paprasto popieriaus lapo. Jame būtina nurodyti vairuotojų, jų automobilių, draudimo polisų duomenis, nubraižyta avarijos schemą ir pasirašyti.



NAUJAUSI KOMENTARAI

...

... portretas
nelabai dabar ir suprantu, tai gal mentam reiketu paaiskinti, kaip reikia elgtis, nes matomai jie ir patys nelabai zino. Rudeni, Kovo 11-osios gatvej dukrai ivaziavo i gala vyriokas tai deklaracija pildem masinu nepatrauke nuo kelio. Pro sona mentu ekipazas vaziavo. Sustojo, vienas zaliukas islipo, kepurike uzsimete, pilva atstates atejo ir tipo kas cia vyksta, ko maisotes ant kelio, tipo traukites nuo vaziuojamosios dalies ir kieme pyldykit deklaracija. Po tokio virazo sedo i mentovska gelda ir isvaziavo. Tai kaip yra is tikro? ar tas masinas reikia patraukti is ivykio vietos ar ne?? kas teisus?

po

po portretas
tokio straipsnio taip ir neaišku kas ir kur turi pasirašyti...............matyt ir ''panoramai' 'nedaeina......

to 1

to 1 portretas
Taigi kaltininkas padeda parasa ir patrauke masinas toliau visus duomenis galite pildyti. Burzgi dabar ant policijos , o smegenine nich... nenori pagalvoti.
VISI KOMENTARAI 4
  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių