Čedasuose automobilis užmušė du dviratininkus

Sekmadienio pavakarę apie 16.40 val. Rokiškio rajone, Čedasų miestelyje automobilis „VW Golf“ mirtinai sužalojo du dviratininkus, o paskui rėžėsi į medį. Vairuotoją iš sumaitoto automobilio traukė ugniagesiai-gelbėtojai.

Ištraukus sužalotąjį iš sudaužytos mašinos jis buvo gyvas, tačiau labai sunkios būklės, be sąmonės. Greitoji pagalba jį skubiai išvežė į ligoninę. Automobilyje buvo keleivių, tačiau jie, pirminiais duomenimis, nenukentėjo.

Įvykio vietoje pareigūnai rado du suniokotus dviračius ir dviejų vyrų palaikus. Pastarieji taip sumaitoti, kad kilo problemų dėl jų atpažinimo. Manoma, kad tai gretimo kaimo gyventojai, dviračiais atvažiavę į parduotuvę. Policija aiškinasi, ar automobilis rėžėsi į važiuojančius dviratininkus, ar jie avarijos metu buvo sustoję.

Pagal dokumentus, „VW Golf“ priklauso 28 metų Rokiškio rajono gyventojui. Aiškinamasi, ar jis ir vairavo automobilį.


Šiame straipsnyje: avarijažuvo

NAUJAUSI KOMENTARAI

Eikit jau

Eikit jau portretas
Pats automobilis užmušė? Patraukė pats vienas be vairuotojo pasilinksmint ir užmušė? Nu ir įpročiai tų automobilių šiais laikais!

valdas

valdas portretas
tikriausiai pats metu laikas vazineti su dviraciu,kaip visada be liemenes atspindincios sviesa ,be atsvaitu.ant plikledziu pasidengusiu keliu.

Vilius

Vilius portretas
KOL BUS MANANČIŲ, JOG AVARIJŲ GALIMA IŠVENGTI, ĮJUNGUS ŠVIESAS, ESANT GERAM MATOMUMUI, ARBA PRIVERTUS VISUS NUSIPIRKTI ŠVIESĄ ATSPINDINČIAS LIEMENES, KURIŲ 95 % VAIRUOTOJŲ NIEKADA NEPRIREIKS, AR PĖSČIUOSIUS APKARSČIUS ATŠVAITAIS ir teigiant, jog taip jie bus saugūs, net eidami viduriu kelio, TOL NIEKAS NEPASIKEIS – SKAIČIUOSIME LAVONUS IR SUŽEISTUOSIUS.... Pirmiausiai, reikia PAČIAM SAUGOTIS, o ne rūpintis, kad būtum „geriau matomas“. PĖSTYSIS TURI EITI KAIRIĄJA KELIO PUSE IR PASITRAUKTI Į ŠALIKELĘ PRIEŠAIS ATVAŽIUOJANTĮ AUTOMOBILĮ, o ne eiti važiuojamąja kelio dalimi. ŠVIESOS DIENĄ, ESANT GERAM MATOMUMUI TIKRAI ĮVAIRIAI TRUKDO VISIEMS (NET IR TIEMS, KURIE MANO, KAD JIEMS PADEDA). Pvz., blogiau pastebimi STOP IR POSUKIŲ žibintai, todėl pavėluotai reaguojama ir padidėja atsitrenkimo į stabdantįjį pavojus. Ar ne todėl fiksuojama LABAI DAUG techninių avarijų, kai atsitrenkiama į stabdantįjį? Dalies automobilių šviesos vos matomos. Ir ne dėl to, kad žibintai nešvarūs. Tuo gali visi įsitikinti.Tai - nuolatinio šviesų naudojimo pasekmė. Veikiant aukštai temperatūrai, lėtai, bet atkakliai ardomas veidrodinis reflektoriaus paviršius. Po kelių metų nuolatinio švietimo, jis tampa nebe veidrodinis, o matinis. Naktį tokie žibintai blogai apšviečia kelią. KLIŪTYS, PĖSTIEJI,DVIRATININKAI – NET IR SU ATŠVAITAIS – PASTEBIMI PAVĖLUOTAI, ARBA IŠ VISO NEMATOMI. Tokių automobilių vairuotojai ne savo noru tampa potencialiais avarijų kaltininkais, arba net žudikais. Nepadės jokie atšvaitai, kai juos pamatysi už kelių metrų. Tuo labiau, kai pėstieji įpratinami su jais jaustis SAUGŪS, net ir eidami kelio viduriu... Mano nuomone, už daugybės automobilių jau sugadintus žibintus turėtų atsakyti nuolatinio žibinimo iniciatoriai. Kelias ar gatvė yra vairuotojo darbo vieta, kurioje darbo sąlygos turi būti gerinamos, o ne bloginamos. Žymiai maloniau vairuoti kai niekas nežibina tau į akis. Austrijoje nuo 2008-01 (BŪTENT DĖL IŠAUGUSIO AVARINGUMO) šviesos nebejungiamos – avaringumas sumažėjo, nukentėjusių dviratininkų ir motociklininkų net 25 proc. mažiau. Pavyzdžiu rodoma Skandinavija. Kad Skandinavijos akumuliatorių ir lempučių gamintojų lobistai dėjo didžiules pastangas dėl šviesų, seniai žinoma. Beje, kas važinėjo Skandinavijos keliais, supras, kad su Lietuva nė iš tolo negalima lyginti: kalvotos vietovės, dažni rūkai lomose, valstybių teritorijos tęsiasi iki užpoliarės, kur ir vasarą saulė vos pakilusi virš horizonto. Sutinku, kad šviesos ten turi prasmę. ES ekspertai artimųjų šviesų dieną naudos neįžvelgė. Kad ir kaip stengėsi įvairūs lobistai, direktyvos dėl visuotinio žibinimo artimosiomis prakišti nepavyko. ES Komisija nutarė: lengvieji automobiliai pagaminti po 2011 m, vėliau ir sunkvežimiai bei autobusai, privalo turėti specialias ekonomiškas šviesos diodų ar kitas taupias lemputes, automatiškai įsijungiančias užvedus variklį. Įjungus tikras lempas, dienos šviesos išsijungia. Apie jokias PRIVALOMAS artimąsias šviesas automobiliams, pagamintiems iki 2011 m. direktyvoje NEKALBAMA.
VISI KOMENTARAI 3

Galerijos

Daugiau straipsnių