RRT tyrimas – spjūvis mobiliojo ryšio operatorių reklaminėms klišėms

Trijų didžiausių Lietuvos mobiliojo ryšio bendrovių teikiamų paslaugų kokybė iš esmės nesiskiria. Tai patvirtino Ryšių reguliavimo tarnybos (RRT) atliktas judriojo ryšio operatorių paslaugų kokybės tyrimas, iš viso buvo atlikti 2529 skambučiai ir išsiųsta 2681 SMS.

Pavyzdžiui, RRT duomenimis, nesėkmingų skambučių dalis „Tele2“ tinkle sudarė 2,67 proc., „Bitė Lietuva“ tinkle – 3,01 proc., „Omnitel“ tinkle – 1,04 procento.

„Tele2” tinkle SMS pristatymo trukmė buvo 7,9 sekundės. „Bitė Lietuva“ tinkle šis rodiklis siekė 6,62 sekundės, „Omnitel“ – 6,01 sekundės.

Bandymai buvo atliekami Lietuvos teritorijoje: miestuose bei magistraliniuose ir krašto keliuose stovint arba važiuojant darbo dienomis ir darbo valandomis tiek GSM, tiek 3G tinkluose.

Bandymai skirtingų operatorių tinkluose buvo atliekami tuo pat metu (lygiagrečiai) ir naudojant tą pačią matavimo įrangą, sumontuotą specialioje transporto priemonėje.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių