Nauja „HTC“ strategija telefonų rinkoje: geriau mažiau, bet geriau

Interneto portalui „Mobile Magazine“ duotame interviu HTC padalinio D. Britanijoje vadovas Phil Roberson išdėstė naująją kompanijos strategiją, kurios esmė - gaminti mažiau, tačiau itin funkcionalių ir kokybiškų įrenginių.

Kalbėdamas apie savo kompanijos planus šiais metais, britas pažymėjo, jog HTC ketina grįžti prie strategijos, kuri leido jai tapti viena pirmaujančių kompanijų mobiliųjų įrenginių rinkoje – išleisti nedaug modelių, tačiau puikios kokybės ir su dideliu funkcionalumu.

Kitais žodžiais tariant, Taivano mobilių įrenginių gamintojas 2012 metais planuoja išleisti mažiau išmaniųjų telefonų, tačiau jie turėtų tapti tikrai aukštos klasės įrenginiais, patraukliais vartotojui. Galima prisiminti, jog 2011 m. HTC telefonų asortimentas pasipildė galybe modelių (daugiausia su OS „Android“), kai kurie iš jų skyrėsi tik 1 – 2 opcijomis, pavyzdžiui, LTE palaikymu.

Reikia pripažinti, jog strategiją keisti HTC privertė ir prasti IV ketvirčio rezultatai. Taivaniečiams prieš akis dabar tikriausiai stovi „Apple“ pavyzdys, kuri faktiškai rinkoje turi tris modelius, iš kurių dvi daugelio vartotojų akyse yra pasenusios, ir vis tik tai nėra problema geriems rezultatams demonstruoti. Planšetinių kompiuterių rinkoje HTC ketina ir toliau laikytis laukimo taktikos, taigi naujienų šiame segmente tikėtis neverta.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių