Klasika sugrįžta: „Xbox Live“ tinkle pasirodė pirmasis „Doom“

„Doom“, legendinės programuotojų studijos „id Software“ sukurtas ir asmeniniams kompiuteriams skirtas žaidimas, padėjęs pagrindus pirmojo asmens šaudyklių žanrui, nuo šiol prieinamas žaidimų konsolių „Xbox 360“ savininkams.

Kompanija „Bethesda Softworks“ šią dovaną paruošė tiems, kas dar prisimena 1990-ųjų pradžios klasikinius žaidimus (priminsime, jog būtent šiai kompanijai atiteko žaidimo teisės, kai buvo įsigyta „id Software“). Šiek tiek šypseną kelia tai, jog „Xbox Live“ tinkle žaidimą galima įsigyti už 5 dolerius - tikėtina, jog autoriai nori „sužaisti“ fanų emocijomis, kurie prekę gali įsigyti vien „iš idėjos“. Nenorite mokėti? Siųskitės „bandomąją“ versiją. Legendinio žaidimo perkėlimu į kitą platformą pasirūpino kompiuterinius žaidimus kurianti studija „Nerve Software“. „Doom“ „debiutas“ įvyko vakar, sausio 18 d.

Šis žaidimas sukurtas legendinių kompiuterinių žaidimų srities pasaulio asmenybių John Carmack ir John Romero. Jis pasakoja apie incidentą Jungtinėje aerokosminėje korporacijoje, kuri bandė teleportacijos technologiją, sukurdama tunelius tarp Marso palydovų Deimo ir Fobo. Scenarijus žiūrint iš šiandienos pozicijų palyginti paprastas, tačiau pakanka prisiminti, jog „Doom“ žaidė ne vienas milijonas žmonių ir jog kaip tik šis kūrinys nulėmė dabartinių kompiuterinių „šaudyklių“ pobūdį. 

Tiems, kas nori išvysti žaidimo kadrus, siūlome peržiūrėti tolesnį video:



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių