„Google“: puslapio poziciją paieškoje lems ir elementų išdėstymas

Praeitą savaitę Google paskelbė pasikeitimus puslapio išdėstymo algoritme. Naujovės yra tokios, kad dar griežčiau bus baudžiami puslapiai, kuriuose gausu reklamos, tačiau šį kartą viskas priklauso ne tik nuo reklamos kiekio, bet ir nuo jos išdėstymo puslapyje.

Bus atsižvelgiama, kiek reklaminių skydelių matoma “above the fold” dalyje (tai ta puslapio dalis, kuri matoma pasikrovus svetainei ir nepaslinkus turinio žemyn). Anot pačios Google – nebus baudžiamos svetainės, kuriose viršutinės srities reklamų/turinio santykis normalus, o bus ieškoma tokių svetainių, kuriose viršutinėje dalyje matomi vien tik reklaminiai blokai, o pats turinys nustumtas žemyn.

Svetainių savininkams Google siūlo pasitikrinti jos pačios pateiktu šablonu su pažymėtais matymo laukais, esant įvairioms ekrano raiškoms. Skaičiai spalvotuose plotuose rodo, kokia lankytojų dalis pamatys svetainės sritį nepaslinkusi turinio žemyn.

Taigi, dabar ne tik nuo Pandos ir reklamos kiekio priklausys jūsų svetainės pozicijos paieškos rezultatuose, tačiau ir nuo tos reklamos vietos puslapyje. Kadangi Lietuvoje didžioji svetainių dalis nemažai lankytojų srauto gauna iš Google paieškos, teks susitaikyti ir prisitaikyti prie Google taisyklių, jei nenorime, kad šis srautas sumažėtų ar visai išnyktų.



NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių