Garso skambučių metu „Skype“ vartotojai matys reklamą

Oficialiame „Skype“ tinklaraštyje pasirodė pranešimas, kurio bijojo visi monetizacijos priešininkai – garso skambučių metu teks žiūrėti ne tik į pašnekovo nuotrauką, tačiau ir į reklaminius skydelius. „Skype“ reklamos padalinio direktorius, savo ruožtu, tokių baimių neturi ir netgi išreiškė „džiaugsmą“ bei „entuziazmą“, jog reklamą matys „milijonai vartotojų toje vietoje, kurioje jie bendrauja“, o tai suteiks „linksmo interaktyvumo“, suteiks „naujų temų pokalbiams tarp draugų ir šeimos narių“.

Antra vertus, reklaminiai skydeliai bus matomi tik tam tikrai vartotojų grupei. Reklama bus rodoma garso skambučių metu, kai bus kalbama „vienas prieš vieną“ ir kai sąskaitoje nebus pinigų arba neaktyvuota mokama prenumerata. Atitinkamai vaizdo skambučių, konferencijų metu, taip pat skambinant į mobilius telefonus, reklama nebus rodoma (bent jau artimiausiu metu). Neaišku, ar bus rodoma reklama klientams ne su Windows sistemomis ir skambinant į „Skype“ klientus, kurie įdiegti išmaniuosiuose telefonuose.

Reklama bus rodoma tik tuo metu, kai prasidės seansas ir atrodys maždaug taip, kaip parodyta paveikslėlyje. Ar bus ir animuota reklama, kol kas nežinoma. Pagal nutylėjimą reklama bus tikslinė, t.y. nutaikyta į konkretų vartotoją – atsižvelgiant į šalį, lytį ir amžių. Tiems, kurie baiminasi prarasti savo privatumą, bus pasiūlyta opcija, leidžianti uždrausti tikslinę reklamą (išskyrus gyvenamąją vietą). Bet kokiu atveju, žadama, jog asmeniniai vartotojo duomenys reklamos užsakovams perduodami nebus.


Šiame straipsnyje: Skype

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių