„Facebook“ įplaukos 2009 metais siekė apie 800 mln. JAV dolerių

Populiariausio socialinio tinklo "Facebook" įplaukos 2009 metais siekė 700-800 mln. JAV dolerių ir pranoko ankstesnes prognozes, pranešė informuoti šaltiniai.

Pernai "Facebook" vadovas Marcas Andreesenas (Markas Andrisenas) prognozavo, jog bendrovės pardavimai sieks 500 mln. JAV dolerių.

Daugiau nei 500 mln. vartotojų turinčios "Facebook" reklamos paslaugomis naudojasi tokios bendrovės kaip "Starbucks" ir "Procter & Gamble". Pernai bendrovė du kartus padidino pardavimų personalo skaičių, nes norinčių reklamuotis bendrovių nuo 2009 metų pradžios padaugėjo keturis kartus.

"Facebook" užimama reklamos rinkos dalis pirmąjį šių metų ketvirtį išaugo nuo 11 proc. ketvirčiu anksčiau iki 16 procentų.


Šiame straipsnyje: Facebook

NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių