„Eurovizijos" populiarumas sumažėjo

Didžiausios Lietuvoje viešosios nuomonės ir rinkos tyrimų bendrovės „TNS Gallup" tyrimo duomenimis, šiemet „Eurovizijos" dainų konkursas sulaukė mažesnio žiūrovų dėmesio nei paskutiniaisiais metais.

Šių metų konkurso antrojo pusfinalio, kuriame pasirodė mūsų šalies atstovas Jeronimas Milius, transliaciją ketvirtadienio vakarą bent trumpam buvo įsijungę 27,4 proc. arba 917 100 Lietuvos gyventojų.

Antrojo pusfinalio vidutinė auditorija buvo 15,9 procento. Finalo, kuris vyko šeštadienį ir į kurį mūsų šalies atstovas nepateko, vidutinė auditorija buvo 13,1 procento. Bent trumpam finalo transliaciją įsijungė 29,3 proc. arba 980 200 Lietuvos gyventojų. Antradienį vykusio pirmojo pusfinalio vidutinė auditorija - 9,7 proc.

Rekordinio žiūrovų dėmesio „Eurovizijos" dainų konkursas sulaukė 2006 metais, kai Lietuvai pusfinalyje, o paskui finale itin sėkmingai atstovavo grupė „LT United". Bent trumpam „Eurovizijos" pusfinalio transliaciją 2006 metais buvo įsijungę 33,8 proc. arba 1130700 Lietuvos gyventojų, finalo - 41,1 proc. arba 1373700 Lietuvos gyventojų.

2006 metais pusfinalio vidutinė auditorija buvo 23,0 procento, o finalo - net 24,8 procento. Tai aukščiausias „Eurovizijos" dainų konkurso transliacijų vidutinės auditorijos rodiklis per visą TV metrų metodu atliekamų reitingų tyrimų istoriją.

2007 metais „Eurovizijos" dainų konkurso finalo, kuriame Lietuvai atstovavo grupė „4FUN" vidutinė auditorija buvo 23,6 procento. 2007 metais „Eurovizijos" pusfinalio, kuriame mūsų šalies atstovai po sėkmingo pasirodymo 2006 metų konkurse nedalyvavo, reitingas - 11,0 procentų.

„Scanpix“ nuotr.



NAUJAUSI KOMENTARAI

SUSIJĘ STRAIPSNIAI

Galerijos

Daugiau straipsnių