„Apple“ aplenkė „Google“ tapdamas brangiausiu prekės ženklu

JAV technologijų įmonė "Apple" aplenkė interneto paieškos milžinę "Google", tapdamas brangiausiu pasaulyje prekės ženklu, pranešė prekių ženklų tyrimo agentūra "Millward Brown".

"iPhone" ir "iPad" gamintojos prekės ženklas šiuo metu vertinamas 153 mlrd. JAV dolerių, sakoma metinėje tyrimo "BrandZ" ataskaitoje.

Iš dešimties brangiausių prekės ženklų šeši priklauso technologijų ir telekomunikacijų įmonėms: "Google" užima antrąją vietą, IBM - trečiąją, "Microsoft" - penktąją, AT&T - septintąją, o "China Mobile" - devintąją.

"McDonald's" pakilo dvejomis pakopomis ir šiuo metu yra ketvirtoje vietoje, "Coca-Cola" nusileido iš penktosios į šeštąją vietą, "Marlboro" taip pat smuko viena pakopa į aštuntąją vietą, o "General Electric" teko dešimtoji vieta.
Pasak agentūros, greito maisto prekės ženklų vertės augimą skatino paklausa Kinijoje.

"Kinai atranda greitą maistą ir tai tokia didžiulė rinka - "Starbucks", "McDonald's" ir picos pasiekė Kiniją", - sakoma pranešime.

Socialiniam tinklui "Facebook" teko 35 vieta, prekės ženklą įvertinus 19,1 mlrd. JAVdolerių, tuo tarpu Kinijos interneto paieškos variklis "Baidu" pakilo iš 46 į 29 vietą.

Japonijos automobilių gamintoja "Toyota" atgavo savo poziciją kaip brangiausias automobilių prekinis ženklas.
Devyniolika iš 100 brangiausių prekinių ženklų priklauso besivystančioms rinkoms, palyginti su trylika metais anksčiau, skelbiama ataskaitoje.

Bendra 100 brangiausių prekės ženklų vertė pernai augo 17 proc. iki 2,4 trln. JAVdolerių.


Šiame straipsnyje: Applegoogle

NAUJAUSI KOMENTARAI

  • Skelbimai
  • Pranešk
    naujieną
  • Portalo
    svečias
  • Klausk
    specialisto
  • Diskusijos
  • Orai
  • TV
    programa
  • Pažintys
  • Žaidimai
  • Horoskopai
  • Naujienlaiskis
  • RSS
  • Facebook
  • Twitter

Galerijos

Daugiau straipsnių