Antausis „Googlui“ – animacinė parodija

„Consumer Watchdog“ pajuokė Ericą Schmidtą vienoje labiausiai lankomų JAV aikščių, taip siekdami atkreipti dėmesį į „Google“ abejingumą vartotojų privatumo atžvilgiu.

Kalifornijoje įsikūrusi Vartotojų teisių gynėjų organizacija „Consumer Watchdog“, kuri save apibūdina kaip „nepriklausomą nepelno siekiančią viešųjų interesų grupę, stengiasi šviesti visuomenę, o kartu ir formuoti viešąją nuomonę apie pavojingą „Google“ dominavimą internete ir tiesioginį mūsų gyvenimų stebėjimą“.

Linksmai apie E.S.

Organizacija paruošė trumpą provokuojantį filmuką „Don't Be Evil?“, kuriame „Google“ Is Not Your Friend" įgauna naują prasmę.

Berods „Consumer Watchdog“ surado šaunų būdą kaip sudominti pačius vartotojus, kurių dauguma tingi skaityti nuobodžius tekstus, bet linksmų filmukų juk niekas neatsisako pasižiūrėti.

Šis animacinis kūrinys Niujorko „Times Square“ šiuo metu rodomas 36 kartus per dieną, 2 kartus į valandą.

Pagrindinis herojus – „Google“ vadovas Ericas Schmidtas – pristatomas kaip atgrasantis šnipas, vaikus prie savo autobusiuko bandantis privilioti nemokamais ledais. Tada „geradaris“ gali juos peršviesti ir surinkti apie juos duomenis. Ir vaikams išduoda, ką jų tėveliai veikia.

„Lažinuosi, kad tavo tėtis dar nežino, kad mama „guglina“ visus savo buvusius draugus“, - džiūgauja animacinio filmo herojus.



Užmaršus „Google“

Pernai E. Schmidtas teigė: „Jei darote kažką ir nenorite, kad apie tai kas nors sužinotų, galbūt pirmiausia to ir nereiktų daryti. Mes apytiksliai žinome, kas jūs esate, kas jums rūpi, kas jūsų draugai. Iš tikrųjų manau, kad dauguma žmonių nenori, kad „Google“ atsakytų į šiuos klausimus. Jie nori, kad „Google“ pasakytų, ką jiems toliau daryti“.

Neseniai jis pateikė tokį pasiūlymą – suaugę esą galės pasikeisti vardus, kad išvengtų nemalonumų, susijusių su naršymu internete paauglystės laikotarpiu , skelbiama tinklapyje „Consumer Watchdog's Inside Google“.


Nors „Google“ šūkis – „Don't Be Evil“, tačiau pastarieji veiksmai rodo, kad interneto paieškos gigantas tikslus pamiršo:

– surinko begales asmens duomenų Wi-Fi tinklais panaudodamas „Street View“ automobilius;

– paviešino privačius „Gmail“ kontaktus.

Visgi privatumo įrankius „Google“ neseniai įdiegė. Išbandyti kaip jie veikia.

„Consumer Watchdog“ raginimas

Prisijunkite prie mūsų ir liepkite JAV Kongresui sukurti „Do Not Track Me“ sąrašą. Prisijunkte prie mūsų peticijos. Taip išvengsite interneto bendrovių siekių rinkti asmens duomenis. Taip kaip Kongresas Federalinei prekybos komisijai sukūrė „Don't Call“, leidžiantį išvengti nepageidaujamų reklamos vadybininkų telefonu.

Ar norite, kad „Google“ ar bet kuri kita interneto paieškos bendrovė sektų kiekvieną jūsų žingsnį internete, taip galėdama didinti savo pelną? Vartotojai turi teisę į privatumą. Jie turėtų kontroliuoti, kaip informacija apie juos renkama bei kam ji panaudojama.

Šiemet „Google“ buvo apkaltinta privatumo pažeidimais 10-yje šalių (įskaitant Jungtinę Karalystę, Kanadą, Prancūziją, Vokietiją ir Italiją), taip siekiant parodyti, kad „apmaudu nepaisyti“ siekio apsaugoti privačius duomenis.

Jei manote, kad dėl privatumo yra verta kovoti, prisijunkite prie „good guys“ ir tapkite aktyviais kampanijos „suvaržyk Googlą“ dalyviais.


NAUJAUSI KOMENTARAI

Galerijos

Daugiau straipsnių